News-Piper

Αγνώριστη η Julie Massino!

Την θυμάστε την Julie Massino; την καθηγήτρια φωνητικής που γνωρίσαμε από το «Fame Story»; H Julie, είναι πλέον αγνώριστη! Πιο αδύνατη ...

Την θυμάστε την Julie Massino; την καθηγήτρια φωνητικής που γνωρίσαμε από το «Fame Story»;

H Julie, είναι πλέον αγνώριστη! Πιο αδύνατη πλέον κατά 18 κιλά και με αλλαγμένο look, δεν θυμίζει σε τίποτα τον παλιό της εαυτό.

Η αιτία; ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε:

«Πριν δυο μήνες, δυο γιατροί μου είπαν κατά 70% πως έχω καρκίνο στη μύτη μου. Έκανα εξετάσεις, δεν ήταν καρκίνος. Αλλά πέρασα τρεις απαίσιες εβδομάδες. Συνολικά μέσα σε 10-12 χρόνια, έκανα 15 εγχειρήσεις».

Σαν να μην έφτανε αυτό, πριν δυο χρόνια είχε και ένα ατύχημα που για αρκετό διάστημα την καθήλωσε στο αναπηρικό καροτσάκι, όταν έπεσε από την πίστα, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά στην σπονδυλική της στήλη:

«Πήρα απόφαση να χάσω κιλά και σιγά σιγά τα έφτιαξα όλα! Ο θεός είναι μαζί μου. Έκανα γυμναστική με την Κατερίνα Θάνου και με βοήθησε πάρα πολύ».

Πλέον όπως λέει, «νιώθω πιο κοντά στο θεό. Είμαι πιο ώριμη, ήρεμη και ξέρω πολύ καλά τι δεν θέλω!»

Μάλιστα αποκάλυψε πως θέλει ν΄ανέβει ξανά τα σκαλιά της εκκλησίας:

«Θέλω να παντρευτώ και τρίτη φορά! Θέλω εδώ και χρόνια να υιοθετήσω ένα παιδί, αλλά δεν θέλω να το κάνω για τον εγωισμό μου. Θέλω να υπάρχει μια οικογένεια!»

Related

showbiz 1281020370535133636

Follow us


item