News-Piper

Bobby Brown: Φίλησε το φέρετρο της Whitney πριν φύγει από την εκκλησία

H χθεσινή ημέρα ήταν    δραματική  για τον Bobby Brown καθώς αρχικά έπρεπε να πει αντίο στην πρώην σύζυγο του Whitney Houston και στην σ...



H χθεσινή ημέρα ήταν  δραματική για τον Bobby Brown καθώς αρχικά έπρεπε να πει αντίο στην πρώην σύζυγο του Whitney Houston και στην συνέχεια να έρθει σε διαμάχη στην κηδεία καθώς δεν υπήρχαν θέσεις για την συνοδεία του και δεν του επιτράπηκε να καθίσει δίπλα στην κόρη του
Σύμφωνα με τον 26άχρονο τραγουδιστή επέλεξε να φύγει από την τελετή, αφού πρώτα φίλησε  το φέρετρο της πρώην συζύγου , επειδή δεν ήθελε να κάνει σκηνή...

Μόλις μερικές ώρες αργότερα, εμφανίστηκε σε συναυλία μαζί με την μπάντα του και τραγούδησε μπροστά σε 7.000 άτομα στο   Mohegan Sun Arena στο Κοννέκτικατ.
Κατά την διάρκεια του τέταρτου τραγουδιού του ,λέγεται ότι απευθύνθηκε προς το πλήθος και είπε :
«Θέλω να στείλω τις ευχές για την πρώην σύζυγό μου, Whitney Houston, Σ' 'αγαπώ. Θέλω να δώσω τις ευχές μου στα παιδιά μου, την αρραβωνιαστικιά μου , τα αδέρφια μου και σε καθένα  από εσάς »....

Related

DEATHS 458272747898488151

Follow us


item