News-Piper

Ν. Οικονομόπουλος: «Δεν είμαι Βασιλάκης Καΐλας»

«Δεν έχω καβαλήσει το καλάμι και ούτε πιστεύω ότι θα το καβαλήσω. Είμαι και νέος, 27 στα 28, αφού δεν το καβάλησα τώρα, πότε θα το καβαλή...


«Δεν έχω καβαλήσει το καλάμι και ούτε πιστεύω ότι θα το καβαλήσω. Είμαι και νέος, 27 στα 28, αφού δεν το καβάλησα τώρα, πότε θα το καβαλήσω; Στα 40;», λέει ο Νίκος Οικονομόπουλος σε συνέντευξή του στο περιοδικό Glam.


Ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε για την προσωπική του ζωή, αλλά και για την κρίση. Μάλιστα απάντησε και σε εκείνους που τον έχουν χαρακτηρίσει «Βασιλάκη Καΐλα» γιατί σχεδόν σε κάθε του συνέντευξη αναφέρεται στα δύσκολα παιδικά του χρόνια.

«Αφού με ρωτάτε… Τι θέλετε και με ρωτάτε; Αφού με ρωτάτε, τι να πω, ότι δεν απαντάω; Θα μου πεις “δεν απάντησε, ψωνίστηκε”. Ή το ένα ή το άλλο θα κάνω… Δεν είμαι Βασιλάκης Καΐλας, ίσα, ίσα. Και νεύρα έχω και μια χαρά είμαι», είπε.

Η δημοσιότητα πάντως δεν τον έχει δυσκολέψει καθόλου και ο ίδιος υποστηρίζει ότι τη χειρίζεται μια χαρά. Έχει καταφέρει μάλιστα να μην ασχολούμαστε καθόλου με την προσωπική του ζωή, κρατώντας την πάντα μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

«Κάποιοι επιδιώκουν να δείξουν την προσωπική τους ζωή. Εγώ δεν το επιδιώκω και δεν φαίνεται τίποτα για την προσωπική μου ζωή», λέει, προσθέτοντας ότι μόνο όταν παντρευτεί θα εμφανιστεί δημόσια με τη σύντροφό του.

Όσο για την οικονομική κρίση; Την βλέπει, τον προβληματίζει, όμως ο ίδιος δε την έχει νιώσει στο πετσί του.

«Εγώ δόξα τω Θεώ είμαι καλά. Όσο μπορώ να βοηθήσω το κάνω», τονίζει.

Ο Νίκος μίλησε και για τη συνεργασία του με τη Δέσποινα Βανδή και την Έλλη Κοκκίνου.

«Είναι πάρα πολύ καλή συνεργασία και όσο περνάει ο καιρός γίνεται καλύτερη. Γνωριζόμασταν κοινωνικά, αλλά η σχέση μας χτίζεται σιγά σιγά και έτσι πρέπει να γίνεται. Δεν μπορείς από τη μια στιγμή στην άλλη να κάνεις τον άλλο φίλο σου γιατί τον κοροϊδεύεις. Έναν άνθρωπο τον γνωρίζεις και τον κάνεις φίλο σου στην πορεία», λέει.

Και όχι δεν τον ενοχλεί που τον αποκαλούν το νέο Πλούταρχο ή το νέο Σφακιανάκη.

«Δεν με πειράζει καθόλου γιατί και ο ένας και ο άλλος είναι τραγουδιστές καταξιωμένοι στο χώρο. Εγώ θέλω να γίνω ο Οικονομόπουλος. Είμαι ο Οικονομόπουλος και θα συνεχίσω να είμαι ο Οικονομόπουλος», λέει.

star

Related

MAGAZINES 2264237910211698704

Follow us


item