News-Piper

Bασίλης Παλαιολόγου:"Γιατί αρνήθηκα το Νησί και το Dancing on ice"

Η παράσταση «Το Γάλα», στην οποία συμμετέχει εδώ και δύο χρόνια, οι δυσκολίες της ζωής του, η κατάθλιψη που βίωσε, αλλά και όσα του δίνου...


Η παράσταση «Το Γάλα», στην οποία συμμετέχει εδώ και δύο χρόνια, οι δυσκολίες της ζωής του, η κατάθλιψη που βίωσε, αλλά και όσα του δίνουν δύναμη, οι… ρόλοι των σχέσεων, ο πόλεμος που δέχθηκε, οι έρωτες που έζησε, οι λόγοι για τους οποίους απείχε από την τηλεόραση, το όχι στο «Dancing on ice», ο Νίκος Σεργιανόπουλος, οι γκέι και όσα τον κάνουν ευτυχισμένο. Ο Βασίλης Παλαιολόγος στην πιο προσωπική συνέντευξή του!


- Ξεκινώ με την παράσταση «Το Γάλα», στην οποία πρωταγωνιστείς με την Αννα Βαγενά στο θέατρο Ζίνα και υποδύεσαι έναν μετανάστη που έρχεται στην Ελλάδα αναζητώντας μια καλύτερη ζωή. Ηταν ιδιαίτερο για σένα;Πολύ ιδιαίτερο και ουσιαστικό. Μπήκα στην ψυχολογία αυτού των ανθρώπου και σκέφτηκα ότι ενδεχομένως και εγώ μπορώ να φτάσω στο σημείο να αναζητήσω ένα καλύτερο αύριο κάπου αλλού. Είναι πολύ άσχημο να κόψεις οποιονδήποτε δεσμό έχεις με το μέρος όπου γεννήθηκες, όπου μεγάλωσες, όπου δούλεψες και να ξεκινήσεις από την αρχή.

- Τα δεδομένα στην Ελλάδα τον τελευταίο χρόνο είναι πολύ δύσκολα. Σκέφτηκες κάποια στιγμή να φύγεις στο εξωτερικό;Δεν το έχω σκεφτεί, αλλά κανείς δεν μου λέει ότι, αν τα πράγματα χειροτερέψουν αύριο, δεν θα αναγκαστώ να το κάνω. Είναι θέμα επιβίωσης. Βέβαια, προσπαθώ να σκέφτομαι αισιόδοξα. Αν δεν λειτουργήσεις έτσι, έχεις χάσει το παιχνίδι.
ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ
- Εχεις περάσει κατάθλιψη;Ναι, έχω περάσει.
- Ποια περίοδο; Πριν από δύο χρόνια. Εφτασα σε σημείο να μη θέλω να επικοινωνώ με ανθρώπους, να είμαι κλεισμένος στον εαυτό μου, στο σπίτι μου, να μη με νοιάζουν πολλά πράγματα.
- Πώς ήσουν ψυχολογικά;Πολύ πεσμένος. Δεν είχα κέφι να βγω, να ντυθώ, να μιλήσω στο τηλέφωνο, να επικοινωνήσω με φίλους. Αποζητούσα αασφάλεια περιχαρακωμένος στον δικό μου χώρο. Αλλά αυτά είναι σαν τα καμπανάκια που έρχονται στη ζωή. Πρέπει να τα ακούμε και να κάνουμε καθετί να ανέβουμε, όχι να πέσουμε πιο πολύ.
- Εχεις περάσει δύσκολα στη ζωή σου;Βεβαίως, με προβλήματα υγείας των δικών μου, περιόδους που ενώ ήθελα να δουλέψω, δεν είχα δουλειά. Ποιος άνθρωπος δεν έχει περάσει δυσκολίες; Ομως όταν προσεύχομαι, λέω πάντα να υπάρχουν όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες σε οτιδήποτε συμβαίνει.
- Πιστεύεις στον Θεό;Ναι.
- Τον έχεις δει στη ζωή σου; Εχω ζητήσει βοήθεια και μου έχει έρθει από μια ανώτερη δύναμη.
- Εχεις προδοθεί από ανθρώπους στην πορεία σου;Ναι, έχω προδοθεί. Ενδεχομένως να μου έχουν κάνει και κακό. Δεν το γνωρίζω. Ορισμένα πράγματα δεν γνωρίζεις για ποιον λόγο συμβαίνουν. Απλώς αναρωτιέσαι γιατί έγιναν. Ομως αισθάνομαι ότι έχω μια ασπίδα προστασίας.
- Υπήρξαν άνθρωποι που αποφάσισαν ενσυνείδητα να κόψουν την πορεία σου κάποια στιγμή;Ενδεχομένως ναι. Ετυχε κάποια στιγμή και έμαθα κάτι. Με στενοχώρησε...
- Καβάλησες ποτέ το καλάμι; Πήγα να το καβαλήσω, αλλά το γλίτωσα, νομίζω. Με μάζεψαν οι γύρω μου.
- Ερχομαι στον Νίκο Σεργιανόπουλο, με τον οποίο ήσασταν φίλοι. Ηταν σοκ η απώλειά του;Βέβαια. Νομίζω για όλους ήταν σοκ. Ο Νίκος ήταν πολύ αγαπητός σε όλους τους Ελληνες. Ηταν ένας άνθρωπος με πολύ χαμηλό προφίλ, πολύ καλό παιδί και εξαιρετικός ηθοποιός.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΡΝΗΘΗΚΕ
- Τα τελευταία τρία χρόνια απέχεις από την τηλεόραση. Για ποιον λόγο;Σε κάποιες προτάσεις που έγιναν ήταν επιλογή μου, σε κάποιες δουλειές που θα ήθελα, δεν ήμουν επιλογή τους.
- Υπήρχε μια δουλειά που έγινε στην τηλεόραση και τη ζήλεψες;Ναι, «Το Νησί». Μου είχαν προτείνει να συμμετάσχω, όταν είχαν κλείσει οι βασικοί ρόλοι. Τελικώς, δεν αποφάσισα να το κάνω. Μετά σκεφτόμουν ότι ακόμη και ένα πέρασμα να έκανα, θα ήταν ωραία.
- Πρόσφατα δέχθηκες πρόταση για να συμμετάσχεις στο «Dancing on ice». Γιατί αρνήθηκες;Αρχικώς, ήταν να ανέβουμε με την παράσταση στη Θεσσαλονίκη. Αρα δεν θα είχα τη δυνατότητα να είμαι στο live της Κυριακής. Δεν μπορούσα να αφήσω την παράσταση ούτε να εκθέσω τους ανθρώπους που με τίμησαν.
- Που σημαίνει πως, αν σου κάνουν προσέγγιση για το «Dancing with the stars», θα πας;Ενδεχομένως. Δεν ξέρω. Θα το σκεφτώ. Τώρα πια πρέπει να τα ζυγίζουμε, να τα μετράμε και να τα σκεφτόμαστε όλα.
- Τον τελευταίο χρόνο η τηλεόραση έχει γίνει κατά πολύ… τουρκική. Σε ενοχλεί;Με ενοχλεί, αλλά μπορώ να πω σε αυτόν που έχει μια επιχείρηση τον τρόπο που θα κρατήσει την επιχείρησή του όρθια;
«Μου την έχουν πέσει γκέι, αλλά δεν αποκλείω τίποτα»
- Ερχομαι στα ερωτικά σου. Υπήρξες θύμα ή θύτης στις σχέσεις σου;Το ενδιαφέρον είναι να υπάρχεις και ως θύμα και ως θύτης.
- Πώς λειτουργούσες στην εκάστοτε περίπτωση;Επαιζα τον ρόλο κανονικά και τον δεχόμουν όπως είναι. Θα έρθει κάποια στιγμή που θα βρεθείς στη θέση του θύματος και θα πρέπει να κάνεις την προσπάθειά σου για να επιβιώσεις. Και θα έρθει η στιγμή που θα υπάρξεις ως θύτης και θα εφαρμόσεις όλους τους τρόπους για να κάνεις κτήμα σου το θύμα. Και οι δύο ρόλοι έχουν ενδιαφέρον, γιατί και στους δύο μπορείς να βρεις δυνατά σημεία.
- Σε έχουν απατήσει;Ναι. Ομως δεν μπορούσα να κάνω κάτι… Και τι να κάνεις; Να πάρεις ένα όπλο και να σκοτώσεις, να απειλήσεις, να κάνεις κακό; Δεν έχει νόημα. Από τη στιγμή που κάποιος αποφασίζει ότι η επιλογή του είναι αυτή, πάει να πει είτε ότι εγώ δεν πληρώ τις προϋποθέσεις είτε ότι δεν καλύπτεται. Μοιράζονται οι ευθύνες. Δεν μπορείς να βγαίνεις άμεμπτος και αθώος σε όλες τις περιπτώσεις.
- Αντίστοιχα, έχεις απατήσει; Ναι.
- Εφτασες ποτέ ένα βήμα πριν από τον γάμο;Οχι, αλλά είχα μία σχέση που θα μπορούσε να πάει προς τα εκεί. Ημουν καψούρης, αλλά ήμουν πολύ μικρός.
- Ποιο είναι το μεγαλύτερο διάστημα που έχεις μείνει σε μια σχέση;Είμαι γενικώς άνθρωπος των σχέσεων… Οταν δεν είμαι σε σχέση, φυσικά είμαι άνθρωπος της επιβίωσης. Είμαστε ανθρώπινες υπάρξεις που έχουν ανάγκες.
- Ποιο είναι το μεγαλύτερο διάστημα της ζωής σου χωρίς σεξ;Τέσσερις, πέντε μήνες.
- Ζηλεύεις στις σχέσεις;Οχι, δεν θέλω. Η ζήλια είναι ένα μικρόβιο που πάει στο κάθε κύτταρο και καμιά φορά ούτε το ισχυρότερο φάρμακο μπορεί να σε σώσει. Αμα ζηλέψεις, χάνεις το παιχνίδι.
- Είσαι ερωτευμένος σήμερα;Αγαπάω, δεν είμαι ερωτευμένος. Γιατί ο έρωτας είναι το αφρόγαλα. Μετά απολαμβάνεις τον καφέ και είναι πιο ουσιαστικό.
- Σου την έχουν πέσει γκέι;Ναι.
- Πώς αντιδράς;Φυσιολογικά. Δεν το αποτινάσσω λες και έχει ψωρίαση. Οπως μπορεί να μου την πέσει μια γυναίκα που να μη με ενδιαφέρει, έτσι θα αντιμετωπίσω και έναν άνδρα που δεν με ενδιαφέρει. Δεν θα πάρω ένα ρόπαλο να σκοτώσω τον άλλο. Είμαστε στο 2012.
- Το οποίο υποθετικά σημαίνει ότι θα μπορούσες να ερωτευτείς έναν άνδρα;Βεβαίως. Στη ζωή όλα παίζουν.
- Τι λείπει σήμερα από τη ζωή σου;Δεν λείπει κάτι. Αγαπώ ό,τι έχω ζήσει, γιατί με οδήγησε στο σημείο όπου βρίσκομαι. Αν μου έρθει κάτι περισσότερο, θα το δεχθώ και θα το ζήσω κιόλας. Δεν μπορώ καθόλου τη μιζέρια και θα ήθελα να συνεχίσω στο μέλλον να κάνω ωραίες συνεργασίες.
«Θα πάω και στο Χαμόγελο του Παιδιού να βοηθήσω»
- Εδώ και πολλά χρόνια δουλεύεις παράλληλα ως νοσηλευτής σε παιδική κλινική. Είναι ιδιαίτερο να κάνεις δύο πράγματα τόσο διαφορετικά;Ναι, ήταν ιδιαίτερο και ταυτόχρονα ευχάριστο, δημιουργικό, εξισορροπητικό. Με κρατά προσγειωμένο. Ξέρω τι αξία πρέπει να δώσω στα πράγματα. Οταν δεν έχουμε να φάμε, για παράδειγμα, η ουσία δεν είναι να κυκλοφορούμε με ένα αυτοκίνητο που μας έχει καταχρεώσει για να πουλήσουμε εικόνα. Η ίδια η ζωή μάς δίνει το χαστούκι. Είχαμε οδηγηθεί στο σημείο να μας ενδιαφέρουν μόνον η κατανάλωση και η προβολή.
- Ποια είναι η πιο φορτισμένη στιγμή που έχεις ζήσει ως νοσηλευτής;Κάθε στιγμή είναι φορτισμένη σε αυτήν τη δουλειά. Μπροστά σε αυτό το σοκ οτιδήποτε άλλο είναι λίγο.
- Ποιο είναι το μεγαλύτερο μάθημα που έχεις πάρει στη ζωή σου;Εχω πάρει πάρα πολλά μαθήματα. Κατ’ αρχάς, ότι επιβιώνεις δουλεύοντας σκληρά. Δεν θεωρώ τίποτε δεδομένο, αγωνίζομαι για να δημιουργήσω τα πάντα και, επειδή αναγνωρίζω την αξία ακόμη και σε ένα ποτήρι νερό, δίνω την ανάλογη βαρύτητα.
- Εχεις στηρίξει πολύ το Χαμόγελο του Παιδιού.Τι θα γίνουν αυτά τα παιδιά, αν δεν βοηθήσουμε εμείς με έναν τρόπο; Το να βλέπεις παιδάκια που έχουν πρόβλημα ή είναι άρρωστα δεν αντέχεται. Είμαι δίπλα τους όσο περισσότερο μπορώ. Θα πάω και ως νοσηλευτής να βοηθήσω.

espresso

Follow us


item