News-Piper

Δ. Καμπούρη: «Ο Βαγγέλης είναι ο μπαμπάς της κόρης μου και αυτό δε θα αλλάξει ποτέ»

ΟΛΑ 12», « Πρώτο θέμα»,« Για μια καλύτερη ζωή»…, Η πολυτάλαντη Δέσποινα Καμπούρη άνοιξε την καρδιά της στην Έλενα Πολυκάρπου και το Enter...


ΟΛΑ 12», « Πρώτο θέμα»,« Για μια καλύτερη ζωή»…, Η πολυτάλαντη Δέσποινα Καμπούρη άνοιξε την καρδιά της στην Έλενα Πολυκάρπου και το EnterTV.gr και μίλησε ε μαζί της για μαμαδίστικα και όχι μόνο θέματα. Η Δέσποινα…έγινε μαμά και όλα άλλαξαν…
Μετά τη γέννηση της κόρης σου πόσο άλλαξε η ζωή σου;

Δ.Κ. Η ζωή μου άλλαξε 100%. Νιώθω ότι γίνομαι καλύτερος άνθρωπος, μέρα με τη μέρα, έχω αποκτήσει περισσότερες ευαισθησίες και έχω πάψει να είμαι υπέρμετρα εγωίστρια. Πλέον, πρώτα με ενδιαφέρει να είναι η κόρη μου καλά και μετά όλοι οι άλλοι. Κατά τ’ άλλα, έχει αλλάξει εντελώς η καθημερινότητά μου. Εχω άλλα ωράρια, ξυπνάω μέσα στην νύχτα για να τη φροντίσω, κοιμάμαι ελάχιστα, το 24ωρο δεν είναι πια αρκετό…
Επιλοχεία κατάθλιψη: Πώς το καταπολέμησες; Σε βοήθησε ο σύντροφος σου;
Δ.Κ. Ειλικρινά, δεν ξέρω τι απάντηση να σου δώσω. Ισως να το περνάω ακόμα σε ελαφριά μορφή. Νιώθω ότι δεν έχω επανέλθει 100%. Εχω πολλά ψυχολογικά σκαμπανεβάσματα και το παλεύω γιατί πρέπει να αντεπεξέλθω σε πολλές υποχρεώσεις καθημερινά. Το ότι επέστρεψα πολύ νωρίς στη δουλειά, μόνο καλό μου έκανε. Προσπαθώ να φροντίζω τον εαυτό μου, να ντύνομαι όμορφα, να βάφομαι πού και πού –κάτι που είχα ξεχάσει, κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου- και να βγαίνω με τις φίλες μου.
Όταν είδες την κόρη σου για πρώτη φορά, τι ένιωσες και εάν έγραφες την αρχή ενός ημερολογίου ζωής για την μικρή πώς θα το ξεκινούσες;
Δ.Κ. Συγκινήθηκα πολύ, τη στιγμή που την πρωτοαντίκρυσα. Ηταν έτσι ακριβώς, όπως τη φανταζόμουν. Τις πρώτες μέρες στο μαιευτήριο, κάθε φορά που έπρεπε να την πάρουν από κοντά μου, για εξετάσεις έκλαιγα ασταμάτητα. Πολύ μεγάλη εξάρτηση… Την περίοδο της εγκυμοσύνης μου, της έφτιαξα ένα λεύκωμα, μέσα στο οποίο περιγράφω τα πάντα, από τη μέρα που έμαθα ότι ήμουν έγκυος, μέχρι τη μέρα που γέννησα. Η μικρή μου, είναι η αγάπη της ζωής μου. Μία και μοναδική!
Όταν έμαθες για την εγκυμοσύνη, ποια ήταν η πρώτη σου σκέψη και πώς το είπες στον σύντροφό σου;
Δ.Κ. Ηταν κάτι αναμενόμενο, αλλά πάντα ένα τέτοιο νέο σε σοκάρει, γιατί συνειδητοποιείς ότι αλλάζει όλη σου η ζωή. Πέρασαν πολλές σκέψεις από το μυαλό μου, αλλά ένα παιδί ήταν κάτι που ήθελα και ονειρεύομουν από πολύ μικρή, οπότε δε θα υπήρχε περίπτωση να μην την αποκτήσουμε. Ο μπαμπάς της χάρηκε πολύ με τα νέα.
Είσαι αυτό που λέμε χαζομαμά;
Δ.Κ. Εχω όλες τις αντιδράσεις που έχει μία νέα μαμά. Δε μου έχει ξανατύχει στο παρελθόν, οπότε όλη μου η προσοχή έχει πέσει πάνω της. Τη χαζεύω, την βγάζω φωτογραφίες, την τραβάω βίντεο, τη φιλάω, τη μυρίζω, τη λατρεύω.
Πώς βλέπεις την κατάσταση στην τηλεόραση;
Δ.Κ. Όπως όλοι οι άνθρωποι, που δουλεύουν σε αυτή. Λυπάμαι για την κατάσταση που επικρατεί, πολλοί συνάδελφοί μου είναι άνεργοι, οι μισθοί έχουν πέσει στα τάρταρα, λιγοστεύουν οι παραγωγές, αλλά προβλήματα υπάρχουν σε όλους τους τομείς, σε όλες τις δουλειές. Ολοι υποφέρουν και όλοι πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για τα χειρότερα.
Πώς σου έγινε η πρόταση να κάνεις την εκπομπή, «Για μια κάλύτερη Ζωή» στο Σκάι;
Δ.Κ. Λίγο πριν το καλοκαίρι, χτύπησε το τηλέφωνό μου από την παραγωγό της εκπομπής, η οποία μου ζήτησε να κάνουμε ένα ραντεβού. Μου άρεσε πολύ η ιδέα να κάνω κάτι εντελώς διαφορετικό, από ό,τι έχω κάνει μέχρι σήμερα, το είδα σαν πρόκληση. Επίσης ξετρελάθηκα με την ιδέα, ότι θα έμπαινα στο δυναμικό του ΣΚΑΙ, ένα κανάλι που παρακολουθώ φανατικά.
Πες μας λίγα λόγια για την εκπομπή σου. Με τι πραγματεύεται;
Δ.Κ. Μαθαίνουμε να κάνουμε τη ζωή μας καλύτερη. Συμβαδίζουμε απόλυτα με τους καιρούς και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η μέση ελληνική οικογένεια.

Follow us


item