News-Piper

Γ.Χρανιώτης: "Είμαι μελαγχολικός και χαίρομαι γι' αυτό"

Ευαίσθητος και ειλικρινής, ο γνωστός ηθοποιός μιλά για τα επαγγελματικά του σχέδια, τις κοινωνικές ανησυχίες του και αποκαλύπτει μιλώντας...

«Χαίρομαι που είμαι μελαγχολικός»
Ευαίσθητος και ειλικρινής, ο γνωστός ηθοποιός μιλά για τα επαγγελματικά του σχέδια, τις κοινωνικές ανησυχίες του και αποκαλύπτει μιλώντας στο Radar του Έθνους,σε τι οφείλεται το "κόλλημά" του με το surfing!


Eξήγησε μας το κόλλημα σου με το surfing!
Είναι το πιο ανεκτίμητο πράγμα στη ζωή μου. Με ισορροπεί, με πειθαρχεί και γνώρισα ενδιαφέροντες ανθρώπους. Στην Κόστα Ρίκα γνώρισα τον βοηθό του ζωγράφου Ρόι Λίχτενσταϊν, στο Λος Aντζελες τον ντράμερ του Μπίλι Αϊντολ και έναν ραβίνο που μου μιλούσε για τη σχέση του με το Θεό μέσα από το surf, στο Μάλιμπου έναν 80χρονό που δαμάζει ακόμα κύματα. Η πρόσβαση στο κύμα είναι ο ωραιότερος εθισμός. Δεν σε αφήνει να δυστυχήσεις γιατί ό,τι και να συμβεί αν έχεις την υγεία σου και ένα σανίδι νιώθεις ολοκληρωμένος...
Από μια γυναίκα ξεκίνησες το surf;
Υποσυνείδητα, ναι.
Είχες δηλώσει ότι ήσουν σε κατάθλιψη.
Hμουν άσχημα. Είμαι μελαγχολικός και χαίρομαι γι' αυτό, αλλά καταθλιπτικός δεν είμαι.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ήσουν ένα βήμα πριν από τον θάνατο...
Eνα βήμα πριν το θάνατο δεν ήμουν ποτέ. Υπήρχε μια περίοδος που έπινα και αυτό πήγε να γίνει καθημερινή συνήθεια. Διήρκεσε ελάχιστα γιατί έχω καλές άμυνες. Πέρασα όμως ένα διάστημα μετά τα 30 όπου θα μπορούσα να έχω ξεφύγει.
Ανησυχείς για την Ελλάδα;
Ανησυχώ για τον κόσμο. Η ζωή μας σαφώς έγινε αγώνας επιβίωσης, αλλά για χρόνια είχαμε μάθει στην ψευδαίσθηση της καλοπέρασης... και τώρα πληρώνουμε όλοι μας -εκτός από τους πολιτικούς φυσικά!
Είσαι αγανακτισμένος;
Ναι, ήμουν στο Σύνταγμα 20 μέρες. Κατέβηκα επειδή ντρεπόμουν να μην κατέβω.
Εσένα σε χτύπησε η κρίση;
Βγάζω λιγότερα χρήματα, αλλά έχω μάθει να ζω με λίγα. Oταν βγαίνω δεν ξοδεύω πολλά. Αν ξοδεύω, είναι στο σινεμά και στα ταξίδια. Ξέρω να ζήσω φτηνά.
Η κρίση μάς έχει δώσει κάποιο μάθημα;
Συνειδητοποιούμε ότι ένα ηλιοβασίλεμα μπορεί να μας κάνει πιο ευτυχισμένους απ' ό,τι το shopping.
Είσαι ευτυχισμένος μόνος σου ή σε σχέση;
Είμαι πολύ καλά. Είναι εγωιστικό να εξαρτάται η ευτυχία μου από κάποιον άλλο. Δεν είμαι μόνος γιατί έχω ανθρώπους που μ' αγαπούν.
Πώς προέκυψε η συνεργασία με τη Αντιγόνη Βαλάκου;
Αναπάντεχα. Πήγα στο σπίτι του Καραμίχου να τον χαιρετήσω και μου μίλησε για την παράσταση που θα σκηνοθετούσε. Aρχισα να διαβάσω 2-3 σελίδες από τη "Μαντάμ Φλο" και τελικά τη διάβασα όλη. Την επόμενη μέρα πήγαμε στο σπίτι της κ. Βαλάκου. Ομολογώ ότι ήθελα να την κερδίσω. Είναι μια εργάτρια του θεάτρου με χιούμορ και παιδική διάθεση να μαθαίνει. Αυτοί οι άνθρωποι με γοητεύουν.
Eχεις και τη δική σου μπάντα. Πότε άρχισες να τραγουδάς;
Πάντα τραγουδούσα. Oταν ανακάλυψα όμως ότι θέλω να ασχοληθώ, ξεκίνησα φωνητική για να βρω τη φωνή μου, όχι να κάνω κλασικό τραγούδι.
Τηλεόραση δεν κάνεις, κάνεις όμως τον Προφήτη... κινηματογραφικά!
Επιτέλους, κάνω έναν χαρακτήρα που είναι άντρας -γιατί ως τώρα έκανα κυρίως άντρες-παιδιά. Η εμπιστοσύνη που μου έδειξε ο σκηνοθέτης της ταινίας, Δημήτρης Πούλος, με κολακεύει.
  • Πρεμιέρες
  • Στις 11 Οκτωβρίου τραγουδάει με τους Barbus -την μπάντα του- στον Σταυρό του Νότου. Από 24 Νοεμβρίου πρωταγωνιστεί μαζί με την Αντιγόνη Βαλάκου στην παράσταση "Μαντάμ Φλο" του Στίβεν Τέμπερλι σε σκηνοθεσία Γιώργου Καραμίχου στο Θέατρο "Αγγέλων Βήμα".

Follow us


item