News-Piper

I.Mαρινάκης:"Αντί να κάθομαι σπίτι μου να μαγειρεύω δεν μαγειρεύω με όλη την Ελλάδα;"

Αντί να κάθομαι σπίτι μου να μαγειρεύω δεν έρχομαι εδώ να μαγειρεύω με όλη την Ελλάδα;" είπε ο ηθοποιός Ιωσήφ Μαρινάκης που αυτή τη σε...

«Νηστικός πράκτορας» με δίπλωμα μαγειρικήςΑντί να κάθομαι σπίτι μου να μαγειρεύω δεν έρχομαι εδώ να μαγειρεύω με όλη την Ελλάδα;" είπε ο ηθοποιός Ιωσήφ Μαρινάκης που αυτή τη σεζόν γίνεται "Νηστικός πράκτορας" στο πλευρό της Ντίνας Νικολάου...
Αντί να κάθομαι σπίτι μου να μαγειρεύω δεν έρχομαι εδώ να μαγειρεύω με όλη την Ελλάδα;" ,είπε ο ηθοποιός Ιωσήφ Μαρινάκης σε συνέντευξη του στο 'Εθνος,  που αυτή τη σεζόν γίνεται "Νηστικός πράκτορας" στο πλευρό της Ντίνας Νικολάου. Ο ηθοποιός επιλέχτηκε από τους ανθρώπους του Star εξαιτίας των μαγειρικών του ικανοτήτων αφού έχει σπουδάσει την τέχνη της μαγειρικής. Η εκπομπή, που θα κάνει πρεμιέρα την ερχόμενη Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου, θα κάνει και ταξίδια στην Ελλάδα όπου θα συναντά νοικοκυρές στην κουζίνα τους, ενώ όλες οι συνταγές της θα εξακολουθήσουν να αναρτώνται στο star.gr.
-Ποια είναι η σχέση σου με τη μαγειρική;
Πριν από μια δεκαετία βρήκα τον χρόνο να πάω σε μια σχολή μαγειρικής. Ηταν κάτι που έκανα καθαρά για τον εαυτό μου, από αγάπη και μεράκι για τη μαγειρική. Από παιδί έλεγα ότι όταν έχω χρόνο και χρήμα θα πάω να μάθω να μαγειρεύω.
-Πώς προέκυψε η συνεργασία σου με το Star;
Η αγάπη μου για τη μαγειρική έγινε σιγά σιγά γνωστή από διάφορες συνεντεύξεις μου και μάλλον από το κανάλι θεώρησαν ότι θα μπορούσα να το κάνω. Η αλήθεια είναι ότι αιφνιδιάστηκα αρχικά, όμως όταν έκανα το δοκιμαστικό πέρασα πολύ καλά. Τουλάχιστον εγώ! Με την Ντίνα Νικολάου πρώτη φορά βρέθηκα στο δοκιμαστικό και νομίζω ότι τα πήγαμε πολύ καλά.
-Τι θα δούμε από εσένα στους "Νηστικούς πράκτορες"; Θα εκμεταλλευτείς τις υποκριτικές σου ικανότητες για την παρουσίαση;
«Νηστικός πράκτορας» με δίπλωμα μαγειρικής
Δεν θέλω να εκμεταλλευτώ καμία υποκριτική ικανότητα. Θέλω να είμαι ο εαυτός μου, θέλω να δείξω την αγάπη και το μεράκι μου για το μαγείρεμα, τις γεύσεις, τα υλικά, και θέλω αυτό να βγει ξεκάθαρα κι αβίαστα. Δεν υπάρχει κείμενο, δεν υπάρχει σενάριο. Θέλω να βγει ο Ιωσήφ που αγαπά το φαγητό. Αγαπά την ελληνική κουζίνα, αγαπά να γνωρίζει νέες γεύσεις. Με την Ντίνα Νικολάου ξέχασα τελείως την κάμερα στα δοκιμαστικά και θα μάθω και πολλά καινούργια πράγματα από εκείνη.
-Πολλοί ηθοποιοί στρέφονται στην παρουσίαση καθώς δεν υπάρχουν πολλά σίριαλ...
-Είναι αλήθεια αυτό, αλλά δεν σημαίνει ότι το ένα παραγκωνίζει το άλλο. Φέτος τον χειμώνα θα είμαι στο θέατρο "Γκλόρια", μαζί με τον Παύλο Κοντογιαννίδη και τη Χριστίνα Αλεξανιάν στο κλασικό έργο του Αλέκου Σακελλάριου "Θα σε κάνω βασίλισσα" σε σκηνοθεσία Κώστα Τσιάνου. Μάλιστα οι παραστάσεις είναι αφιερωμένες στη μνήμη του Θανάση Βέγγου, που πρωταγωνιστούσε το 1964 στην ομότιτλη ταινία. Από τη στιγμή που όμως στην τηλεόραση δεν υπάρχουν πολλά σίριαλ, είπα από το να κάθομαι σπίτι μου και να μαγειρεύω δεν έρχομαι εδώ να μαγειρεύω με όλη την Ελλάδα;
-Είναι μεγάλο πλήγμα για τους ηθοποιούς η έλλειψη σειρών μυθοπλασίας;
-Ναι, σίγουρα είναι κάτι το οποίο μας απασχολεί και μας προβληματίζει , όμως το ίδιο συμβαίνει αυτό το διάστημα και σε όλες τις υπόλοιπες δουλειές. Ζούμε σε μια πολύ δύσκολη εποχή.

Follow us


item