News-Piper

Λυδία Παπαϊωάννου: "Πηγαίνω συχνά σε gay μαγαζιά και σε lesbian bar"

 Η Λυδία Λυδία Παπαϊωάννου σε συνέντευξη της στο περιοδικό PEOPLE αποκαλύπτει ότι φέτος δεν θα είναι στο σόου του MEGA. "Όχι, δεν θα ε...

 Η Λυδία Λυδία Παπαϊωάννου σε συνέντευξη της στο περιοδικό PEOPLE αποκαλύπτει ότι φέτος δεν θα είναι στο σόου του MEGA. "Όχι, δεν θα είμαι. Δεν έκανα κάποια συζήτηση με το κανάλι, οπότε δεν θα συνεχίσουμε. Δεν μπορώ να σου πω ότι θα μου λείψει - κι αυτό γιατί δεν το συνήθισα.

Δεν ήταν στην καθημερινότητά μου, ούτε είχα στοιχηματίσει σε αυτό. Ωστόσο, μου άρεσε πάρα πολύ" λέει η Λυδία Λυδία Παπαϊωάννου ενώ δίνει απάντηση σε όλους όσοι έχουν παρεξηγήσει κατά καιρούς το χιούμορ της. "Το χιούμορ είναι σαν τη μουσική και σαν τη μουστάρδα: σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι".


"Πηγαίνω συχνά σε gay μαγαζιά και σε lesbian bar (...) Έχω πολλούς ανθρώπους στο περιβάλλον μου που τους αρέσει να βγαίνουν σε αυτά τα μαγαζιά, οπότε για μένα είναι σαν να πηγαίνω σ΄ένα μπαρ με τους φίλους μου. Άλλωστε, συνήθως παίζουν τέλεια μουσική! Έχω περάσει πολύ ωραία σ΄αυτά τα μαγαζιά".

Όσο για το πως βιώνει τον έρωτα; "Εκεί είμαι έτοιμη να με κλείσουν κάπου! Διαλύομαι, συνθλίβομαι, μου συμβαίνουν διάφορα και τα εκφράζω έντονα. Αν ο άλλος μου αρέσει, θα πάω να του πω ότι "Ξέρεις, μου αρέσεις!" ή αν είμαι ερωτευμένη, επίσης θα του το πω."

Follow us


item