News-Piper

Ι.Μαρινάκης:«Θέλω να παντρευτώ»

Ο  Ιωσήφ Μαρινάκης  μιλάει αποκλειστικά στο  ΕΓΩ! Weekly  για τη σχέση του και για όσα έχει μετανιώσει που δεν έκανε μέχρι σήμερα. «...


Ο Ιωσήφ Μαρινάκης μιλάει αποκλειστικά στο ΕΓΩ! Weekly για τη σχέση του και για όσα έχει μετανιώσει που δεν έκανε μέχρι σήμερα.
«Κι αν είσαι τυχερός, πρέπει να φανείς αντάξιος της τύχης που σου δόθηκε». Αυτό φαίνεται να είναι το μότο ζωής του Ιωσήφ Μαρινάκη, που από τα μπαρ του Ηρακλείου της Κρήτης βρέθηκε να σημειώνει επιτυχία στις θεατρικές σκηνές και τη μικρή οθόνη.

Πώς βλέπει όμως ο ίδιος το μέλλον; «Ο δικός μου ο χώρος πάντα ήταν προβληματικός και πάντα είχαμε τεράστια ποσοστά ανεργίας. Φοβάμαι όμως πως, γενικότερα στην Ελλάδα, τα πράγματα θα γίνουν ακόμη χειρότερα και σε ένα δυο χρόνια θα αναπολούμε τη σημερινή ήδη επιβαρυμένη κατάσταση. Νιώθω και άγχος και ανασφάλεια. Όμως, από την άλλη, αυτή η κατάσταση με κάνει και θυμώνω, με κάνει πιο δυνατό και με πεισμώνει να θέλω να παλέψω, να αγωνιστώ περισσότερο, να κάνω πράγματα – κάτι που δεν είναι καινούργιο για μένα». 



Ο γοητευτικός ηθοποιός συνεχίζει εξομολογούμενος τι χρειάζεται στη ζωή του για να είναι ευχαριστημένος: «Λίγα πράγματα. “Καθαρό αέρα” από τους ανθρώπους που έχω γύρω μου, γιατί, δυστυχώς, η εποχή έχει αρχίσει και βγάζει σάπια πράγματα στην επιφάνεια – πρέπει κανείς να είναι πια πολύ προσεκτικός. Δυο τρεις καλούς φίλους, τη σύντροφό μου και λίγο ελεύθερο χρόνο να τα χαίρομαι όλα αυτά. Και φυσικά, να δουλεύω. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που θέλουν σκάφη ή ακριβά αυτοκίνητα». 

Ο Ιωσήφ Μαρινάκης όμως τολμά να κάνει έναν απολογισμό της ζωής του καταλήγοντας: «Έχω μετανιώσει που δεν το κυνήγησα να σπουδάσω στο εξωτερικό. Που δεν έζησα σε μια ξένη χώρα, να πάρω εμπειρίες από μια διαφορετική κουλτούρα. Επίσης, μετανιώνω που έχω εμπιστευτεί κάποιους ανθρώπους στη ζωή μου, ειδικά τον τελευταίο καιρό. Όμως, τις αποφάσεις μου τις στηρίζω. Πολλές φορές, με ένα βήμα μου έχω πέσει στο κενό, αλλά προσπαθώ να μάθω, να ξανασηκωθώ και να γίνω πιο δυνατός από αυτό».
Περισσότερα στο ΕΓΩ! Weekly που κυκλοφορεί.

Follow us


item