News-Piper

Χ.Χολίδης : ”Η Δούκισσα είναι το κορίτσι μου”

Ο  Χρήστος Χολίδης κάνει ποδαρικό στην ανανεωμένη εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη και προκαλεί μιλώντας για πρώτη φορά στην τηλεόραση για τ...


Ο  Χρήστος Χολίδης κάνει ποδαρικό στην ανανεωμένη εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη και προκαλεί μιλώντας για πρώτη φορά στην τηλεόραση για τον έρωτά του με τη Δούκισσα Νομικού, το ενδεχόμενο μιας πρότασης γάμου, τις δυσκολίες στην καριέρα του και τις καλοκαιρινές του διακοπές με τη Ρούλα Κορομηλά. Τέλος, ξαφνιάζει τους τηλεθεατές ομολογώντας πως υπάρχει μια μόνο σταρ που θα μπορούσε να του κλέψει την καρδιά!

Χολίδης:  Η Δούκισσα είναι το κορίτσι μου  Ναι! Ναι! Ναι!
Ο Χρήστος μιλά ανοιχτά για τη σχέση του με την Δούκισσα Νομικού:
"Στην πρεμιέρα μου στη Θεσσαλονίκη είχα κοντά μου δύο πολύ όμορφες γυναίκες, τη Δούκισσα Νομικού και τη Ρούλα Κορομηλά. Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από το να έχεις φίλους που σε αγαπάνε", εξομολογήθηκε ο Χρήστος, αλλά ο κλοιός του Γιώργου ήταν ασφυκτικός. "Φίλες σου είναι και οι δύο;" τον ρώτησε.
"Η Δούκισσα είναι το κορίτσι μου"!! Δεν το έχω ξανακάνει ποτέ να μιλάω για τη σχέση μου δημόσια”, εξομολογήθηκε, "ε ναι λοιπόν, έχω κι εγώ ένα κορίτσι, είμαι καλά και χαίρομαι με αυτό. Θέλω όμως να προβάλω τη δουλειά μου και τίποτα άλλο. Ωστόσο, αφού έφτασε η στιγμή να μας βρουν στο σπίτι που ήμασταν παρέα, δεν μπορούσα να το αρνηθώ. Ναι έχω ένα κορίτσι!" επανέλαβε χαμογελώντας.
Τι είναι αυτό που κάνει τη Δούκισσα μοναδική, ήταν η ερώτηση του Γιώργου που ακολούθησε.
"Πολλά μικρά πράγματα μαζί. Είναι αυτή η αθωότητα, η ταπεινότητα και που παράλληλα είναι γυναίκα", εξήγησε ο Χρήστος, που ομολόγησε πως λέει "Ναι, Ναι, Ναι!" σε καθαρά πράγματα, ξεκάθαρες συζητήσεις και ντόμπρες δουλειές. Όσο για τον έρωτα; "Ερωτικά λέω σχεδόν συνέχεια ναι! Δεν χαλάω χατίρια, μου αρέσει να δίνω...", εξομολογήθηκε. "Στη Δούκισσα σε ανύποπτους χρόνους, τις στέλνω μπουκέτα λουλούδια... Από την αρχή και συνεχίζω να το κάνω. Τα λουλούδια είναι μια πολύ ωραία κίνηση που αναζοπυρώνει την ήδη πολύ καλή κατάσταση...".
Τελικά, θα το πάρει το κορίτσι; Ο ίδιος λέει: "Τον γάμο θα τον κάνω μια και έξω! Δεν θα το σκεφτώ ιδιαίτερα..."
"Ο έρωτας μας, δεν ξεκίνησε, όπως πολλοί πιστεύουν στα παρασκήνια του Just. Ξεκίνησε πιο πριν, εξομολογείται ο Χρήστος Χολίδης για να τον ρωτήσει αμέσως ο Γιώργος αν ο γάμος με τη Δούκισσα είναι στο πίσω μέρος του μυαλού του. "Όχι, ο γάμος δεν υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Είναι κάτι που δεν θα το σκεφτώ. Θα το κάνω μια κι έξω. Θα ξυπνήσω μια μέρα και θα πω το θέλω. Είμαι άνθρωπος των μεγάλων αποφάσεων".
JUST THE 2 OF US, REALITIES & ΤV
"Αυτό που έχω κρατήσει από το "Just the 2 of us", είναι ότι έμαθα πώς στήνεται όλο αυτό, πίσω από τις κάμερες. Παλιά με ενοχλούσαν αυτά, δεν μπορούσα να μιλήσω σε μικρόφωνο. Τώρα είμαι πιο άνετος, χαλάρωσα και αυτό μου έκανε καλό”. Θα συμμετείχε όμως ξανά σε ένα αντίστοιχο τάλεντ σόου; «Θα συμμετείχα ξανά, όμως στον πάγο (σ.σ. Dancing on ice) όχι! Όσο για το πιθανό μέλλον του στην τηλεόραση, ο Χρήστος εξηγεί: "Είμαι χομπίστας.. δεν θα το έκανα ποτέ για να βγάλω λεφτά".
ΡΟΥΛΑ ΚΟΡΟΜΗΛΑ " Η Ρούλα είναι Γυναίκα με όλη τη σημασία της λέξης!"
Η Ρούλα είναι ένας άνθρωπος τόσο ευαίσθητος, είναι τόσο "Γυναίκα" με όλη την σημασία της λέξης. Θέλει την αγκαλιά, τη φροντίδα, θέλει να σου δώσει το χέρι της. Είναι φανταστική οικοδέσποινα. Είναι μια απλή γυναίκα, πραγματικά δοτική. Έχω ενθουσιαστεί. Γνωριζόμασταν πολλά χρόνια, αλλά ποτέ δεν κάναμε τόση πολλή παρέα, όσο φέτος το καλοκαίρι. Μου δίνει συμβουλές χωρίς να της το ζητήσω. Δίνει χωρίς αντάλλαγμα. Μου λέει “πρέπει να κινηθείς έτσι”, "να προσέχεις αυτό". Εννοείται πως την ακούω, αφού ξέρει τη δουλειά από όλες τις όψεις.
Ο Χρήστος πάντως, δεν παραλείπει να δίνει συμβουλές στα παιδιά που θέλουν να ακολουθήσουν καριέρα στο τραγούδι.
Ο Χολίδης δίνει τις προσωπικές του συμβουλές στα νέα παιδιά που θέλουν να μπουν στο χώρο του πενταγράμμου.
"Χρειάζεται ταπεινότητα, να έχεις χαμηλά το κεφάλι και πολλή δουλειά. Εγώ δεν βγήκα από κάποιο ριάλιτι ή τάλεντ σόου. Δεν είχα ποτέ φανταστεί ότι θα αφήσω το μπάσκετ για να γίνω τραγουδιστής!Ήμουν όμως από τα τυχερά παιδιά. Είμαι άνθρωπος που προκαλέι την τύχη του και αυτό έγινε μέσα από την πολλή δουλειά".
Εν τω μεταξύ, οι ερωτήσεις του παρουσιαστή Γιώργου Σατσίδη, δεν σταματούν ποτέ! Έπειτα από ασφυκτική πολιορκία ο Χρήστος έδωσε μία αποκλειστική πληροφορία! Π
οια γυναίκα από το Hollywood θα μπορούσε να κλέψει το μυαλό και την καρδιά του Χρήστου Χολίδη; “Είναι ξανθιά, έχει καμπύλες, είναι παιχνιδιάρα, ναζιάρα, σέξυ, είναι αμερικανίδα, έχει ωραία οδοντοστοιχία, είναι πολύ χαριτωμένη την λατρεύουν τα παιδιά και την περιτρυγιρίζουν μόνο άντρες...".

Follow us


item