News-Piper

Παναγιώτης Πετράκης: «Μα γιατί να παντρευτώ;»

Ο πρωταγωνιστής των Μυστικών της Εδέμ και νικητής του περσινού Just the 2 of us ετοιμάζεται αυτόν τον χειμώνα να συνυπάρξει στην πίστα ...


Παναγιώτης Πετράκης
Ο πρωταγωνιστής των Μυστικών της Εδέμ και νικητής του περσινού Just the 2 of us ετοιμάζεται αυτόν τον χειμώνα να συνυπάρξει στην πίστα του Βοτανικού με τη Μαρινέλλα και τη Νατάσα Θεοδωρίδου.

Φλερτάρεις;
Αν και είμαι πολύ ντροπαλός, το κάνω με τον τρόπο μου. Το πιο ακραίο που έχω κάνει είναι να πάω στην Πάτρα, μόνο και μόνο για να τη δω, να πω «εδώ είμαι» και να επιστρέψω στην Αθήνα.
 

Σε πρόσφατη έρευνα ανακηρύχθηκες ως το πρόσωπο που θα ήθελαν οι περισσότερες μητέρες να κάνουν γαμπρό τους. Πόσο κοντά βλέπεις τον γάμο;
Ο γάμος δεν είναι στα άμεσα σχέδιά μου, γιατί στο μυαλό μου είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την έλευση ενός παιδιού. Για να γίνει όμως κάποιος πατέρας, πρέπει να έχει χρόνο για να αφιερώσει στο παιδί του. Αν δεν είναι παρών, τουλάχιστον στα πρώτα του χρόνια –και δίνουν το «παρών» μόνο τα χρήματά του–, τότε δεν έχει κανένα νόημα να κάνει οικογένεια. Και εγώ σε αυτή τη φάση της ζωής μου καταναλώνω πολύ χρόνο στη δουλειά μου, οπότε δεν θα μπορούσα να αφιερωθώ στην ανατροφή ενός παιδιού. Επομένως, γιατί να παντρευτώ;

Η Ειρήνη, η σύντροφός σου, δεν σου ζητάει να παντρευτείτε;
Όχι. Αυτά τα έχουμε ξεκαθαρίσει από την αρχή. Είναι και εκείνη της ίδιας άποψης και γενικότερα με τους ανθρώπους με τους οποίους συναναστρέφομαι είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος.

Περισσότερα στο ΟK που κυκλοφορεί.

Follow us


item