News-Piper

Jennifer Lopez: Μίλησε ανοιχτά για το διαζύγιο της

Η Jennifer Lopez μίλησε ανοιχτά στο  Vanity Fair για πρώτη φορά μετά το χωρισμό της με τον Marc Anthony. Η κριτής του "American Idol&q...

Η Jennifer Lopez μίλησε ανοιχτά στο  Vanity Fair για πρώτη φορά μετά το χωρισμό της με τον Marc Anthony. Η κριτής του "American Idol" δήλωσε στο  το τεύχος Σεπτεμβρίου του περιοδικού, "Πραγματικά δούλεψα σκληρά για αυτό το γάμο...Και οι δυο το κάναμε. Κάποιες φορές δεν δουλεύει  και αυτό είναι λυπηρό. ...Εξακολουθώ να είμαι αιώνια αισιόδοξη για την αγάπη. Πιστεύω στην αγάπη ... Είναι ακόμα το μεγαλύτερο όνειρό μου. Είμαι βέβαιη - αποφασισμένη να προχωρήσω με τη ζωή μου, να ανατρέψω τα μωρά μου, και να κάνω την καλύτερη δουλειά που μπορώ  ως μητέρα, τραγουδίστρια και ως άνθρωπος . Ανυπομονώ για τις  νέες προκλήσεις. Αισθάνομαι δυνατή".

 Η τραγουδίστρια και ηθοποιός συνεχίζει «Είμαι απελπισμένα ρομαντικό και παθιασμένο άτομο  όταν πρόκειται για την  αγάπη," αλλά εξηγεί, «Δεν είναι ότι δεν αγαπούσα τον εαυτό μου πριν από . Μερικές φορές δεν συνειδητοποιούμε ότι κάνουμε συμβιβασμούς . Για να καταλάβεις ότι ένα πρόσωπο δεν είναι καλό για σένα , ή ότι το πρόσωπο αυτό δεν σου φέρεται με τον σωστό τρόπο   ή ότι δεν κάνει  το σωστό για τον εαυτό του - αν μείνω, τότε δεν κάνω το σωστό πράγμα για μένα . Αγαπώ τον εαυτό μου αρκετά για να μπορέσω να φύγω τώρα" δήλωσε η  Lopez στο Vanity Fair.

 "Θα σέβομαι πάντα τον  Marc ως τραγουδιστή και διασκεδαστή ... Πραγματικά  δουλέψαμε πολύ καλά  από κοινού, και ήταν πάντα πολύ υποστηρικτικός. Μαζί  μπορούσαμε να κάνουμε μαγεία - και το κάναμε. Θα είναι πάντα στη ζωή μας. Θα κατέχει πάντα ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου ως ο πατέρας των παιδιών μου. ".

Follow us


item