News-Piper

K.Kρομμύδας:«Μου αρέσει να ασχολούνται με τη δουλειά μου»

Ο Κώστας Κρομμύδας είναι ένας άνθρωπος που έχει καταφέρει σε μεγάλο βαθμό να κρατήσει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας την προσωπική του ...

Ο Κώστας Κρομμύδας είναι ένας άνθρωπος που έχει καταφέρει σε μεγάλο βαθμό να κρατήσει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας την προσωπική του ζωή. Όπως τόνισε σε πρόσφατες δηλώσεις πρόκειται για μια ενέργεια η οποία του εξασφαλίζει ηρεμία, ξεκαθαρίζοντας όμως παράλληλα ότι αδιαφορεί για οτιδήποτε γράφεται για την προσωπική του ζωή.


«Δεν έχω επιτρέψει να ασχολούνται με μένα και την οικογένεια μου. Αν το διαφυλάξεις κανείς δεν εισβάλλει στην προσωπική σου ζωή. Αλλά δεν με αφορά καθόλου να γράφουν τι κάνω στην προσωπική μου ζωή. Μου αρέσει οι άνθρωποι να ασχολούνται με την δουλειά μου», επεσήμανε.

Πηγή: 7 μέρες tv

Follow us


item