News-Piper

Δ.Νομικού:" Αν μου δώσει το δικαίωμα να ζηλέψω, ξυπνάει μέσα μου ο Σκορπιός, θα τον δαγκώσω και θα πονέσει."

"Θα αργήσω πολύ να παντρευτώ" εξομολογείται η Δούκισσα Νομικού σε συνέντευξή της στο περιοδικό Life&Style και φωτογραφίζετα...

"Θα αργήσω πολύ να παντρευτώ" εξομολογείται η Δούκισσα Νομικού σε συνέντευξή της στο περιοδικό Life&Style και φωτογραφίζεται με παραδοσιακές ελληνικές στολές μιλώντας για το παρελθόν αλλά και το μέλλον. Η Δούκισσα αν και δηλώνει ερωτευμένη επιμένει να κρατά μία διακριτική στάση.
"Δεν καταλαβαίνω τους άτυπους κανόνες που λένε ότι τα πρόσωπα που εκτίθενται στα Μέσα Ενημέρωσης είμαστε υποχρεωμένα να κάνουμε δηλώσεις και να φωτογραφιζόμαστε σε πολύ προσωπικές μας στιγμές. Δεν είναι αυτή η δουλειά μου και προσπαθώ να απασχολώ μόνο μέσα από αυτή. Στο κάτω - κάτω δεν έχω κρύψει τίποτα, απλώς δεν το έχω διαφημίσει. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να κάνει ό,τι θέλει. Άλλοι προτιμούν να τα ανακοινώνουν όλα. Κι εγώ προτιμώ να ανακοινώνω πολλά - όχι όμως όλα" λέει η Δούκισσα Νομικού και απαντά και στην ερώτηση αν ζηλεύει τον αγαπημένο της. "Δεν ζηλεύω αλλά δεν αδιαφορώ κιόλας. Αν μου δώσει το δικαίωμα να ζηλέψω, τότε ξυπνάει μέσα μου ο Σκορπιός, θα τον δαγκώσω και θα πονέσει. (...) Όταν ειμαι σε σχέση, είμαι απόλυτα πιστή και αφοσιωμένη. Δεν με ενδιαφέρει τίποτα και δεν ψάχνω κάτι άλλο. Βέβαια όταν ξεκινάς μία σχέση δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα κρατήσει χρόνια. Αυτό φαίνεται στην πορεία". 'Οσο για το πως νιώθει εκείνη όταν οι περισσότεροι πιστεύουν ότι είναι μία από τις ομορφότερες ελληνίδες;"Τους ευχαριστώ για τα...υπερβολικά τους λόγια, αλλά νιώθω όμορφη μόνο όταν είμαι ευτυχισμένη. Έχει τύχει να είμαι ξενυχτισμένη, πεινασμένη, άρρωστη και όμως να νιώθω πανέμορφη. Από την άλλη, μπορεί να με έχουν περιποιηθεί οι καλύτεροι επαγγελματίες του χώρου και να νιώθω άσχημη".

Follow us


item