News-Piper

Ν.Μπουλέ:"Δεν θέλω να αποδείξω τίποτα σε κανέναν"

Στην Real life άνοιξε την καρδιά της η Νάντια Μπουλέ και για πρώτη φορά αποκάλυψε τα πραγματικά της συναισθήματα για τον παλιό, μεγάλο της έ...

Στην Real life άνοιξε την καρδιά της η Νάντια Μπουλέ και για πρώτη φορά αποκάλυψε τα πραγματικά της συναισθήματα για τον παλιό, μεγάλο της έρωτα! Λόγια που φανερώνουν την "παγωμάρα" στη σχέση τους και αποκλείουν την επανασύνδεσή τους:
«Τα συναισθήματά μου είναι θετικά, αλλά δεν έχω να πω κάτι περισσότερο», απάντησε σε σχετική ερώτηση  και συνέχισε: «Και φυσικά τα συναισθήματα είναι θετικά. Συνολικά. Αλλά ό, τι είχα να πω σε σχέση με το συγκεκριμένο κομμάτι, που για μένα ήταν όντως σημαντικό, το έχω πει».
Σε άλλη ερώτηση για το αν είναι μόνη, απάντησε ότι είναι ήρεμη, ενώ παραδέχτηκε ότι έχει κλάψει για άντρα: «Το ζω και αυτό έντονα! Έχω αισθανθεί την ανάγκη να με στηρίξουν οι φίλοι μου και την ανάγκη να μείνω μόνη».
Η παρουσιάστρια μίλησε και για όλους αυτούς που την αμφισβητούν λέγοντας πως δεν θέλει να αποδείξει τίποτα σε κανέναν και πως δεν την αφορά όλο αυτό και απλά την αφορά να είναι σωστή σε ότι κάνει , να είναι ο εαυτός της και να μην της κόβουν τον αυθορμητισμό της...Ενώ μίλησε και για το περιστατικό με τον κύριο Ζουράρι στον αέρα της εκπομπής της...

Follow us


item