News-Piper

Τζο Τόγκου: «Έχω κερατώσει τον σύντροφό μου»

Η τρίτη και τελευταία καλεσμένη στο “Βράδυ με τον Πέτρο Κωστόπουλο”, ήταν η “ Αληθινή νοικοκυρά” Τζo Τόγκου. Η πιο μικροκαμωμένη από τις πρω...

Η τρίτη και τελευταία καλεσμένη στο “Βράδυ με τον Πέτρο Κωστόπουλο”, ήταν η “ Αληθινή νοικοκυρά” Τζo Τόγκου. Η πιο μικροκαμωμένη από τις πρωταγωνίστριες στο ριάλιτι “The Real Housewives of Athens” μίλησε για το δεύτερο διαζύγιό της και το αν σκέφτεται να ξαναπαντρευτεί, παραδέχτηκε ότι της αρέσουν οι νεότεροι άντρες και ότι έχει ξαπλώσει στο κρεββάτι του πλαστικού χειρουργού, ενώ ανέλυσε τις σχέσεις της με τις συμπρωταγωνίστριές της στο ριάλιτι.

Για το ενδεχόμενο να ξαναπαντρευτεί, είπε: “Δεν ξέρω αν θέλω άλλο γάμο. Αν είναι κανένας καλός γαμπρός... Δεν τον ψάχνουμε όμως τώρα τον καλό γαμπρό. Αν θέλει ας μας ψάξει καλύτερα αυτός, εμείς θα ψάχνουμε; Οι γυναίκες δεν ψάχνουν ποτέ. Δεν έχω ψάξει ποτέ ούτε εγώ".

Όταν ρωτήθηκε από τον Πέτρο Κωστόπουλο αν είναι κανονική νοικοκυρά και αν μαγείρευε ποτέ στους άντρες της, η γνωστή επιχειρηματίας λέει: “Με σφουγγαρίστρα και να μαγειρεύω με έχεις δει Πέτρο σε ένα επεισόδιο στο ριάλιτι. Αλλά δεν το'χω και πολύ. Στους άντρες μου μαγείρευα. Αλλά το σφουγγάρισμα και το σιδέρωμα... αυτό δεν το'χω!” Όσο για το ποιες ηλικίες προτιμάει στους άντρες, δε διστάζει να παραδεχτεί ότι της αρέσουν τα... “νεανικά κοινά” και εξηγεί τους λόγους: “Επειδή οι άντρες μετά τα 45 αγκαλιάζουν τον καναπέ και όχι τη γυναίκα τους, βλέπεις ότι περνάς πολύ καλύτερα με έναν μικρότερο άντρα. Είναι κακό δηλαδή; Αν αισθάνεσαι καλά με έναν μικρότερο άντρα, που θα είναι ενεργητικός, που θα σε ανεβάσει ως γυναίκα, που δε θα κοιμηθεί στα μπουζούκια ή στο κλαμπ, γιατί να μην είσαι μαζί του; Η ζωή είναι μικρή!”.

Στη συνέχεια της συνέντευξής της μίλησε με λεπτομέρειες για τα διαζύγιά της: “Τον πρώτο μου γάμο τον έκανα στα 21 μου και χώρισα στα 22. Στον πρώτο γάμο εγώ χώρισα τον σύζυγό μου. Βαρέθηκα, ήμουν μικρή και ήθελα να ζήσω τη ζωή μου. Έμεινα 4 χρόνια μόνη μου, πέρασα φανταστικά και τότε ξαναπαντρεύτηκα. Και έμεινα παντρεμένη 13 χρόνια. Μετά από 2,5 χρόνια φανταζόμουν ότι ο δεύτερος πρώην σύζυγός μου θα ηρεμούσε, αλλά δεν ηρεμεί αυτός ο άνθρωπος! Είμαστε σε πλήρη διάσταση”. Με τι όμως δεν μπορεί να συμβιβαστεί σε μια σχέση; “Εγώ δεν μπορώ να συμβιβαστώ, αυτό το κακό το έχω. Με το να μου πει κάποιος ότι είναι ο άντρας του σπιτιού, ναι θα συμβιβαστώ, αλλά όταν μου κάνει βλακείες, όπως το να μου ρίξει κέρατο ή να μη μου δίνει σημασία δε θα το κάνω. Έχω κερατώσει τον σύντροφό μου, το έχω ξαναπεί, αλλά το κάνω μόνο όταν με έχει πειράξει κάτι”.







yupi

Follow us


item