News-Piper

Mαρία Σολωμού: «Με τον Πάνο λειτουργώ σα να είμαι 15 χρονών»

Η Μαρία Σολωμού δεν αρνήθηκε ποτέ ότι έγινε ηθοποιός τυχαία, εξαιτίας μιας αγγελίας που διάβασε ο πατέρας της, για νέους που θα ήθελαν να α...


Η Μαρία Σολωμού δεν αρνήθηκε ποτέ ότι έγινε ηθοποιός τυχαία, εξαιτίας μιας αγγελίας που διάβασε ο πατέρας της, για νέους που θα ήθελαν να ασχοληθούν με το θέατρο στον Ίασμο που άνοιγε εκείνη την εποχή. Έτσι, σταμάτησε από το επάγγελμα της αεροσυνοδού που έκανε μετά το σχολείο και μέχρι τα 21 της χρόνια και ασχολήθηκε με την υποκριτική. Σήμερα, εκτός από τηλεοπτικές και θεατρικές δουλειές, έχει στο ενεργητικό της μια σχέση τριών ετών με τον Μάριο Αθανασίου, με τον οποίο απέκτησαν τον 5.5 ετών Αλέξανδρο, ενώ εδώ και ενάμισι χρόνο είναι ζευγάρι με τον Πάνο Μουζουράκη.

«Με τον Πάνο λειτουργώ σα να είμαι 15 χρονών έχοντας όμως την γνώση όλων όσα έχω ήδη ζήσει. Ενώ ο έρωτας τα ισοπεδώνει όλα, σε κάνει παιδάκι, βλάκα ή κακό, αισθάνομαι ότι υπάρχει διαφορά στο σήμερα, λόγω ηλικίας. Στα 13 μου πίστευα ότι θα πεθάνω για αυτόν με τον οποίο είμαι ερωτευμένη και πως δεν θα ξανα-ερωτευθώ ποτέ άλλον άντρα στην ζωή μου. Τώρα δεν το πιστεύω αυτό, απλώς δεν με ενδιαφέρει να ξανα-ερωτευθώ. Μακάρι αυτό που ζω τώρα να κρατήσει όσο γίνεται περισσότερο. Εγώ έχω στιγμές απαισιοδοξίας, ο Πάνος όμως είναι πάντα αισιόδοξος. Όταν λοιπόν έχεις δίπλα σου έναν τέτοιο άνθρωπο, αυτό αναγκάζει και εσένα να σκέφτεσαι διαφορετικά, χωρίς όμως να πάθω μετάλλαξη, γιατί συνεχίζω να έχω μαυρίλες. Εγώ όταν βλέπω σύννεφα, θα πώ «θα βρέξει», ο άλλος όμως θα μου πει «τι ωραία που θα’ ναι αν βρέξει», αλλάζοντάς μου την έτσι την οπτική των πραγμάτων. Άλλωστε στην ζωή μου έχω μάθει να σκέφτομαι το χειρότερο, έτσι ώστε, όταν έρχεται αυτό, να μην πέφτω από τα σύννεφα. Πάντα περιμένω την καταστροφή, οπότε ό,τι λιγότερο έλθει από αυτήν, είναι καλό για μένα. Δεν θέλω να είμαι ενθουσιασμένη και ξαφνικά να πέσω από τα σύννεφα. Αυτή ίσως να είναι και η δικλείδα ασφαλείας στην ζωή μου».



Δηλώνει πως μετανιώνει για δηλώσεις που έχει κάνει του τύπου «έχω κερατώσει σχεδόν όλους τους συντρόφους μου» ή «ο γάμος είναι πεταμένα λεφτά». Εξακολουθεί να τα πιστεύει, αλλά δύσκολα θα έλεγε ξανά κάτι τόσο βαδύγδουπο δημοσίως. Από μικρή ήθελε και εξακολουθεί να επιζητά την ανεξαρτησία της. Λατρεύει το παιδί της, στο οποίο προσπαθεί να κάνει τα χατίρια, βάζοντάς του παράλληλα και τα κατάλληλα όρια. Η σχέση της με τον πρώην σύντροφό της; «Η σχέση μας είναι μπαμπά και μαμάς. Με τον Μάριο δεν ακολουθούμε το Σουηδικό μοντέλο, δεν συζητάμε τα προσωπικά μας, μιλάμε μόνο για τα οικογενειακά μας».


Γυμνάζεται συχνά, αλλά περισσότερο για λόγους υγείας παρά γιατί της αρέσει. Σε ό,τι αφορά την περιποίησή της, δεν κάνει κάτι ιδιαίτερο, πέρα από μια απλή κρέμα στο πρόσωπο. Πηγαίνει στο κομμωτήριο μία φορά την εβδομάδα. Θεωρεί ότι σχέση χωρίς σεξ δεν γίνεται.


Αυτό το διάστημα ασχολείται με την παράσταση Δεσποινίς Τζούλι στην οποία πρωταγωνιστεί στο θέατρο Τόπος Αλλού.

(Πηγή: In Style)

Follow us


item