News-Piper

Κ.Γιάνναρης: «Έχω βιώσει τεράστιο ρατσισμό»...

Ο Κωνσταντίνος Γιάνναρης είναι ένας από τους σημαντικότερους σκηνοθέτες που έχει η Ελλάδα. Ο ίδιος σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αποκ...

Ο Κωνσταντίνος Γιάνναρης είναι ένας από τους σημαντικότερους σκηνοθέτες που έχει η Ελλάδα. Ο ίδιος σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αποκαλύπτει ότι έχει νιώσει τον ρατσισμό στο μέγιστο τόσο για τον τρόπος ζωής του, όσο και τις σεξουαλικές του προτιμήσεις. «Στα 13 μου ανακάλυψα ότι ήμουν ομοφυλόφιλος και ο ρατσισμός που έχω αντιμετωπίσει ήταν τεράστιος. Όταν ήμουν στην Αυστραλία, πήγαινα σε ένα σχολείο όπου είχα κι άλλους gay συμμαθητές. Αντιμετώπιζα όμως ακραίες συμπεριφορές από τρίτους, όπως βρισιές, ξύλο, κοροϊδίες και περιφρόνηση. Οι κοινωνίες ήταν σκληρές σε αυτό το θέμα».
- Εσείς πως αντιδρούσατε;
«Πολύ σπασμωδικά, αμυντικά και τσαμπουκαλεμένα. Λάθος μου. Έπρεπε να δείξω μεγαλύτερη κατανόηση τους

κακομοίρηδες που με έβριζαν τότε».
- Η εφηβεία ήταν η δυσκολότερη περίοδος της ζωής σας. Έτσι δεν είναι;
«Ήταν μια πολύ έντονη περίοδος με τα προβλήματα του ρατσισμού, της απομόνωσης και της κατάθλιψης. Παράλληλα, όμως, ήταν μια περίοδος παθιασμένη και πολύ σεξουαλική».
Πηγή: People
 

Follow us


item