News-Piper

Άννα Βίσση: "Γιορτάζω την ελευθερία μου" ...

H Άννα Βίσση ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου έδωσε συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό Sfera και στον Valentino...«Γιορτάζω την ελευθερία μου»,...


H Άννα Βίσση ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου έδωσε συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό Sfera και στον Valentino...«Γιορτάζω την ελευθερία μου», δήλωσε η  τραγουδίστρια, που σύμφωνα με τα λεγόμενά της, είναι από εκείνους που δεν θέλουν να εκφράζει ο σύντροφός της την αγάπη του, μόνο την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου...

Χαρακτηριστικά, η τραγουδίστρια, είπε σε γνωστό ραδιοφωνικό σταθμό: «Εγώ, είμαι από τους ρομαντικούς ανθρώπους, αν το νιώθω θέλω να γιορτάζω κάθε μέρα. Για μένα τέτοιου είδους γιορτές είναι απλώς ένα άλλοθι για να βγούμε και να διασκεδάσουμε, τίποτα παραπάνω»...

Μίλησε επίσης για την εμπειρία ζωής που είχε όταν επισκέφτηκε τις φυλακές Κορυδαλλού, για την σχέση της και την χημεία της με τον Νίκο Καρβέλα, αλλά και για τον τίτλο της "απόλυτης Ελληνίδας σταρ"....

Follow us


item