News-Piper

Η πλάκα της Καίτης Φίνου και ο νέος μεγάλος έρωτας...

Άλλοι χωρίζουν άλλοι παντρεύονται άλλοι αρραβωνιάζονται κι άλλοι απλώς κάνουν την πλάκα τους μέσω διαδικτύου και σελίδων κοινωνικής δικτύωση...


Άλλοι χωρίζουν άλλοι παντρεύονται άλλοι αρραβωνιάζονται κι άλλοι απλώς κάνουν την πλάκα τους μέσω διαδικτύου και σελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Μετά το χωρισμό της Δήμητρας Αιγινίτη και του Αντώνη Σρόιτερ σκάει η είδηση για έναν αρραβώνα. «Engaged», (αρραβωνιασμένη) γράφει στο προφίλ της στο facebook η Καίτη Φίνου και οι φήμες αρχίζουν να παίρνουν φωτιά. Εμείς επικοινωνήσαμε με την ηθοποιό και τη ρωτήσαμε αν τελικά ισχύει το ευτυχές γεγονός. Και η απάντηση; «Παίζω στο facebook με τις φίλες μου. Το τι γέλιο έχω κάνει από χθες. Επειδή το τελευταίο διάστημα είναι της μόδας να αποκαλύπτεις ότι σε απασχολεί μέσω διαδικτύου, είπα κι εγώ να σας «ταράξω» λίγο (σ.σ. τους δημοσιογράφους). Κι αν έχετε προσέξει κατά διαστήματα γράφω «αρραβωνιασμένη», «χωρισμένη», «μόνη» μέχρι και «χήρα» έχω γράψει. Εν τω μεταξύ βγαίνει ο κόσμος και μου δίνει συγχαρητήρια και μου εύχεται να ζήσω. Όχι αν αρραβωνιαστώ θα βρω τρόπο να γράψω «πραγματικά αρραβωνιασμένη», δήλωσε η Καίτη Φίνου.

Ο έρωτας ήρθε από το Facebook
Και μπορεί η ηθοποιός να μην αρραβωνιάστηκε αλλά ο έρωτας της έχει χτυπήσει την πόρτα κι εκείνη όχι μόνο του άνοιξε αλλά τον κρατάει και καλά κλεισμένο μέσα της. Η Καίτη Φίνου μας αποκάλυψε πως έχει ξανανιώσει, είναι πολύ ευτυχισμένη και βιώνει έναν τρελό και παθιασμένο έρωτα. «Είμαι ερωτευμένη και θα ήθελα να έχω αυτό τον άνθρωπο δίπλα μου, στην υπόλοιπη ζωή μου. Είμαστε μαζί από το καλοκαίρι. Ζούμε ένα τρελό έρωτα. Μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε. Είναι μια τρελή, παλαβή σχέση. Μ΄ αρέσει όμως πάρα πολύ αυτό που ζω γιατί είχα πολλά χρόνια να ζήσω ένα τέτοιο συναίσθημα. Ξεκίνησε από το facebook. Δεν έχει καμία σχέση με το χώρο. Με είδε, του άρεσε, μου μίλησε, ενθουσιάστηκα με τον τρόπο που με προσέγγισε, με τρελαίνει το χιούμορ του και κάθε μέρα με εκπλήσσει», είπε χαρακτηριστικά.

gossip-tv

Follow us


item