News-Piper

Δ.Βανδή: «Λέω μέσα μου “μπορώ να γεράσω”, γιατί αυτό σημαίνει ότι θα δω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν»

Μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης έδωσε η  Δέσποινα Βανδή  στο περιοδικό «L’Officiel». Ακολουθούν μερικά από τα χαρακτηριστικότερα αποσπάσματ...

Μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης έδωσε η Δέσποινα Βανδή στο περιοδικό «L’Officiel». Ακολουθούν μερικά από τα χαρακτηριστικότερα αποσπάσματά της:

Σχετικά με την απόφασή της να εμφανιστεί φέτος στο Vox, σε ένα πρόγραμμα απλό, και όχι να κάνει πάλι ένα φαντασμαγορικό show:«Φέτος, επιχείρησα να αποστασιοποιηθώ απ' ό,τι έκανα μέχρι σήμερα, δηλαδή show, μπαλέτα κ.λπ. Διαφοροποίησα το πρόγραμμα ώστε να κυριαρχεί η καλή διάθεση στο τραγούδι. Στόχος είναι στο τέλος να γίνουμε όλοι μια παρέα, ένα πάρτι που πέτυχε. (…) Κι εγώ έχω την ανάγκη να μοιραστώ, να επικοινωνήσω με τον κόσμο. Δεν σκέφτομαι ότι αν δεν πάει καλά αυτή δουλειά, θα ψαχτώ για κάτι άλλο. Έχω ανάγκη την επαφή με τον κόσμο, μου λείπει. (…) Άλλωστε, είμαι πολλά χρόνια στο χώρο και βλέπω ότι οι εποχές αλλάζουν. Για παράδειγμα, την εποχή που έκανα εξωφρενικά πράγματα στο Rex, δεν υπήρχαν εδώ άλλα ανάλογα. Δεχόμουν επιρροές από τα ταξίδια μου στο εξωτερικό, όπου έβλεπα μιούζικαλ και νέα πράγματα τα οποία ήθελα να φέρω μαζί μου και να τα παντρέψω με τα μπουζούκια. Αυτό κάποιες φορές πετύχαινε, άλλες φορές μπορεί να ήταν και λίγο αστείο».

Θα μπορούσε να συνεργαστεί με κάποιο «εξίσου ηχηρό όνομα» σε μια πίστα;
«Μπορώ, αλλά μόνη μου δεν αρκώ. Πρέπει να ξεπεράσουν κι άλλοι πολλοί το Εγώ τους για να το καταφέρουμε. Το γεγονός δηλαδή ότι θα βγει κάποιος πρώτος στο πρόγραμμα, δεν τον μειώνει. Κι εγώ είχα θέμα με το ποιο όνομα θα γραφτεί πρώτο και με μεγάλα γράμματα, αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει, δεν μπορούμε να ζούμε στη δική μας στρατόσφαιρα. Κανείς δεν ασχολείται πια με το ποιος κάνει πρεμιέρα. Υπάρχουν προβλήματα κι εμείς μεσολαβούμε για να απαλύνουμε το ζήτημα του άλλου, για να ξεχαστεί».

Σχετικά με την επιτυχία: «Πολύ πιο έντονα συναισθήματα μου δημιουργεί το χαμόγελο των παιδιών μου ή η μυρωδιά τους — όταν χώνω τη μύτη μου στο λαιμουδάκι τους και το μυρίζω. Είναι στιγμές μοναδικές. Τότε καταλαβαίνω ότι δεν έχει σημασία να κερδίζεις μόνο πλατινένιους δίσκους και να κάνεις επιτυχίες. Δεν τρελαίνομαι πια τόσο με το κυνήγι της επιτυχίας, νιώθω ότι έχω ισορροπήσει κυρίως λόγω των παιδιών που πάντα ήθελα να αποκτήσω».

Τα παιδιά της αντιλαμβάνονται ότι η μαμά τους είναι διάσημη;
«Η κόρη μου αρχίζει και το αντιλαμβάνεται, ο γιος μου όχι ακόμα. Η Μελίνα καταλαβαίνει και όταν με βλέπει σε περιοδικά ή στην τηλεόραση της εξηγώ ότι κάνω μια δουλειά που μου δίνει δημοσιότητα».

Ποια είναι η σημαντικότερη αξία για εκείνη;
«Η αλήθεια. Και δεν είναι πολλοί γύρω μου αυτοί που θα μου την πουν. Με κουράζει άλλα να λένε μπροστά μου και άλλα με το που απομακρύνομαι. Η εντιμότητα και η αλήθεια μετράνε για μένα. (…) Όταν έχεις δίπλα σου σωστούς ανθρώπους, θα σου πουν την αλήθεια κι αυτό το εκτιμώ πολύ. Ακόμη περισσότερο βέβαια εκτιμώ το πώς θα μου την πουν, γιατί δεν μου αρέσει ο απότομος και χοντροκομμένος τρόπος».

Για τη σχέση της με τον Ντέμη Νικολαΐδη:
«Το σπουδαιότερο είναι ότι, παρ’ όλο που παντρευτήκαμε και κάναμε παιδιά, δεν έχουμε ξεχάσει ο ένας την προσωπικότητα του άλλου. Είναι μια σχέση που μετράει δώδεκα χρόνια, με την όποια τριβή της καθημερινότητας, τα μικροπροβλήματα, τους μικροκαβγάδες. Όμως, ως άνθρωποι δεν είχαμε ποτέ ουσιαστικές διαφορές και στα σημαντικά πράγματα συμβαδίζουμε. Επίσης, ρόλο παίζει το γεγονός ότι υπάρχει χώρος για τον καθένα να αναπνέει μέσα στη σχέση».

Ζηλεύει το σύζυγό της;
«Παλιότερα, τα πρώτα χρόνια της σχέσης, ένιωθα ζήλια λόγω ανασφάλειας. Μου έλεγε ο Ντέμης ότι ήθελε να βγει έξω με φίλους του κι εγώ αναρωτιόμουν γιατί δεν με θέλει μαζί του. Προσπαθούσα να το ερμηνεύσω για να… φαγωθώ τελικά με το μέσα μου. Όταν όμως κάνεις οικογένεια και παιδιά, βιώνεις τη μεγαλύτερη επιβεβαίωση, καθώς ο άλλος επιλέγει να περάσει τη ζωή του μαζί σου».

Φοβάται το χρόνο;
«Όχι πια. Λέω μέσα μου “μπορώ να γεράσω”, γιατί αυτό σημαίνει ότι θα δω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν».

yupi

Follow us


item