News-Piper

Αμαρυλλίς: «Παράτησα τις σπουδές μου για να γίνω τραγουδίστρια»...

«Η γενικότερη γεύση που μου άφησε το 2010 είναι γλυκόπικρη. Γλυκιά γιατί κάθε προσωπική, συναισθηματική και επαγγελματική μου επιθυμί...

«Η γενικότερη γεύση που μου άφησε το 2010 είναι γλυκόπικρη. Γλυκιά γιατί κάθε προσωπική, συναισθηματική και επαγγελματική μου επιθυμία πραγματοποιήθηκε στον υπέρτατο βαθμό και πικρή διότι με όλη αυτή τη μιζέρια και την συννεφιά που επικρατούν γύρω μας, αδυνατώ να βαδίζω στους αιθέρες», δήλωσε η Αμαρυλλίς.

Ελάχιστοι είναι εκείνοι που γνωρίζουν ότι η τραγουδίστρια εγκατέλειψε τις σπουδές της για να ασχοληθεί με το τραγούδι. Πώς νιώθει όμως για αυτό και τι ρόλο παίζει η τηλεόραση στην προώθηση ενός ταλαντούχου τραγουδιστή; «Το αστέρι γεννιέται με ταλέντο και η τηλεόραση είναι ένα από τα μέσα που θα προβάλουν αυτό το ταλέντο και θα πάρει την έγκριση του κόσμου. Η ιστορία θα κρίνει εάν επρόκειτο τελικά για αστέρι ή για φωτοβολίδα».

«Η αλήθεια είναι πως με τον εαυτό μου τρώγομαι συνέχεια. Σπάνια εφησυχάζω και πάντα ψάχνω να αποδώσω το 110%. Αυτό είναι που με βοηθάει να κοιμάμαι ήσυχη το βράδυ».

Η Αμαρυλλίς μίλησε για την συμμετοχή της στο Just the two of us, όπου έχει αποσπάσει εξαιρετικές κριτικές: «Το Just the two of us είναι ένα λαμπερό σόου, όπου κάποιοι άνθρωποι ένωσαν τις δυνάμεις τους για έναν κοινό σκοπό. Ο σκοπός αυτός είναι ιερός και πιστεύω πως όλοι μας, ο καθένας με τον τρόπο του, έχουμε κάνει την κατάθεσή μας. Τώρα, όσον αφορά το ταλέντο, εργάζομαι σκληρά ως δασκάλα για να το ξεδιπλώσω, γιατί πού ξέρεις; Μάθε τέχνη κι άστηνε!»

Πώς χαρακτηρίζει τον μαθητή της Δημήτρη Ουγγαρέζο; «Ο Δημήτρης είναι ενθουσιώδης, εργατικός, χειμαρρώδης, «φευγάτος»! Είναι αξιαγάπητο παιδί και χαίρομαι πραγματικά για την εξέλιξή του. Έχει θέληση και πείσμα».

Η Αμαρυλλίς είναι μία από τις ελάχιστες καλλιτέχνιδες που έχει καταφέρει να κρατήσει την προσωπική της ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. «Η προσωπική ζωή σταματά να είναι προσωπική όταν δίνεται σε δημόσια χρήση και προσφέρεται για λαϊκή κατανάλωση. Αυτό υποδηλώνει ανασφάλεια και αδυναμία του καλλιτέχνη να σταθεί επίκαιρος και αγαπητός μόνον με την τέχνη του. Εγώ δεν έφτασα όπου έφτασα αν έφτασα, με τα προσωπικά μου και δεν βρίσκω τον λόγο να αλλάξω κάτι».

Πηγή: HELLO
 

Follow us


item