News-Piper

Ποιός απείλησε τον Γιάννη Πλούταρχο λέγοντάς του:"Θα το μετανιώσεις";

Έναν πραγματικά εφιάλτη αντιμετώπισε το καλό παιδί της δισκογραφίας,ο Γιάννης Πλούταρχος πριν λίγους μήνες.Τί όμως συνέβη στον τραγουδιστή;Π...

Έναν πραγματικά εφιάλτη αντιμετώπισε το καλό παιδί της δισκογραφίας,ο Γιάννης Πλούταρχος πριν λίγους μήνες.Τί όμως συνέβη στον τραγουδιστή;Ποιός τον απείλησε; Στην καλοκαιρινή περιοδεία του ανά την Ελλάδα τον πολιορκούσε στενά μια νεαρή κοπέλα.Πληροφορίες λένε πως το κορίτσι προέρχεται από εμπορική οικογένεια των βορείων προαστίων,η οποία κατά το παρελθόν αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα.Η κοπέλα τον ακολούθησε μέχρι την Κύπρο και στη συνέχεια τα πράγματα πήραν πολύ άσχημη τροπή.Μάλιστα ο τραγουδιστής δέχτηκε ένα μήνυμα που έγραφε:"Ήμουν είμαι και θα είμαι η σκιά σου.Σ'αγαπώ πιο πολύ από τη ζωή μου και θα κάνω τα πάντα για να σε έχω.Σκέψου το σοβαρά ,γιατί ήδη έχω βρει τον τρόπο,που θες δεν θες θα σε φέρει κοντά μου.Γεννήθηκα για να ζήσω μαζί σου.Μην αφήσεις αυτή την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη γιατί θα το μετανιώσεις".Ο Γιάννης δεν έδωσε συνέχεια στο θέμα αλλά ανησύχησε πολύ τόσο ο ίδιος,όσο και η σύζυγός του που ήταν έγκυος.
πηγή:ΛΟΙΠΟΝ

Follow us


item