News-Piper

Η Lady Gaga και η Tequila....

Η Lady Gaga βρέθηκε στο Studio ηχογράφησης μαζί με τους φίλους και συνεργάτες της και έδειξε να το απολαμβάνει... Η εκκεντρική τραγουδίστρια...


Η Lady Gaga βρέθηκε στο Studio ηχογράφησης μαζί με τους φίλους και συνεργάτες της και έδειξε να το απολαμβάνει... Η εκκεντρική τραγουδίστρια μετά το τέλος της δουλειάς ήπιε με τους φίλους της αρκετή Tequila, που έρεε άφθονη μέσα στο studio...

Follow us


item