News-Piper

Υβόννη Μπόσνιακ:«Επιθυμώ να κάνω μία υγιή οικογένεια στην Ελλάδα»...

Η Υβόννη Μπόσνιακ, το κορίτσι του Αντώνη Ρέμου αποκαλύπτει για πρώτη φορά την ιδιαίτερη σχέση με την Ελλάδα αλλά και τα σχέδιά της για το ...


Η Υβόννη Μπόσνιακ, το κορίτσι του Αντώνη Ρέμου αποκαλύπτει για πρώτη φορά την ιδιαίτερη σχέση με την Ελλάδα αλλά και τα σχέδιά της για το μέλλον.

Τι σας έφερε στη χώρα μας και σε τι ηλικία ήρθατε;
«Ήρθα στην Ελλάδα όταν ολοκλήρωσα τις σπουδές μου, στα 21 μου χρόνια, με αφορμή το ξεκίνημά μου στο χώρο του μόντελινγκ».
Τι σας έκανε να παραμείνετε στην Ελλάδα;
«Τα αρχικά μου σχέδια ήταν να ταξιδέψω σε όλη την Ευρώπη. Όταν όμως επισκέφθηκα πρώτη φορά τη χώρα σας, μαγεύτηκα από την ομορφιά της και από πολλά άλλα πράγματα. Την ερωτεύτηκα!»
Τι σας λείπει από την πατρίδα σας;
«Πάνω απ’ όλα η οικογένειά μου, οι φίλοι μου και η μυρωδιά του δάσους».
Ποιος τύπος άνδρα σας αρέσει;
«Αυτός που είναι αληθινός και ειλικρινής με τον εαυτό του και τους ανθρώπους γύρω του. Με χιούμορ και αυτοπεποίθηση. Πρέπει να υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός υπομονή, κατανόηση, αποδοχή, συμβιβασμός και εμπιστοσύνη. Όλα αυτά είναι τα συστατικά για μία ζωντανή και υγιή σχέση».
Θέλετε να κάνετε οικογένεια;
«Ναι »
Έχετε αληθινούς φίλους στην Ελλάδα;
«Ναι και είμαι πολύ χαρούμενη που έχω κάποιους σπουδαίους ανθρώπους στη ζωή μου»
Πώς επιθυμείτε να περνάτε τον ελεύθερό σας χρόνο;
«Μου αρέσει να είμαι μαζί με τους ανθρώπους που αγαπώ, όπου κι αν είναι αυτό το μέρος. Συνήθως όμως απολαμβάνω ένα καλό βιβλίο και μια βόλτα με άλογο».
Σκοπεύετε να επιστρέψετε κάποια στιγμή μόνιμα στην πατρίδα μας;
«Θέλω να την επισκέπτομαι πολύ τακτικά αλλά δεν σκοπεύω να ζήσω εκεί»
Πώς και πού φαντάζεστε τον εαυτό σας σε μερικά χρόνια από τώρα;
«Δύσκολη ερώτηση, καθώς δεν ξέρεις ποτέ πώς τα φέρνει η ζωή. Όλοι ζούμε μέσα σε αυτό το άγχος. Αν όμως πρέπει να απαντήσω λακωνικά, δηλώνω πώς επιθυμώ να έχω μία υγιή οικογένεια στην Ελλάδα».
Ποια είναι η αγαπημένη σας φράση που τη χρησιμοποιείτε στα ελληνικά;
«Όλα θα πάνε καλά!»
Πηγή:Hello


Follow us


item