News-Piper

Η ΑΝΝΑ ΠΡΕΛΕΒΙΤΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ, ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ...

Αν και σε τέτοιες περιπτώσεις τα λόγια είναι περιττά και η εικόνα μιλάει από μόνη της («να 'χα χίλια... μάτια δεν λέει το τραγούδι;), εμ...



Αν και σε τέτοιες περιπτώσεις τα λόγια είναι περιττά και η εικόνα μιλάει από μόνη της («να 'χα χίλια... μάτια δεν λέει το τραγούδι;), εμείς τα αποκαλύπτουμε όλα! Γιατί, η Άννα όχι μόνο «μιλάει» στο... γυαλί, αλλά έχει πολλά να δηλώσει στον γραπτό Τύπο. Μια συνέντευξη που έγινε μετά τον διαγωνισμό ομορφιάς Μις Υφήλιος στο Λας Βέγκας.

- Η ομορφιά τελικά είναι ο δρόμος που ανοίγει ακόμη και καλά κλειδωμένες πόρτες;

Πιστεύω ότι η ομορφιά είναι το πρώτο βήμα, γιατί είναι η πρώτη εντύπωση. Μετά όμως είναι ο χαρακτήρας και η προσωπικότητα που μετράει για να πετύχεις και να φτάσεις ψηλά.

- Οι προτάσεις έρχονται βροχή ή με ρυθμό… ψιχάλας;

Βροχή, αλλά πρέπει να κάνω τις σωστές κινήσεις και να παίρνω τις σωστές αποφάσεις.

-Η ενασχόλησή σου με τον αθλητισμό; Από μικρή ηλικία;

Αγαπώ πολύ τα αθλήματα! Από μικρή ήθελα (από μόνη μου) να ασχολούμαι με τον αθλητισμό και έκανα όσο πιο πολλά σπορ μπορούσα.

-Θα σε δούμε και στην τηλεόραση, που όπως έχεις πει θέλεις να ασχοληθείς;

Αυτό είναι το όνειρό μου: κάποια στιγμή να είμαι στην τηλεόραση γιατί είναι κάτι που σπούδασα και πιστεύω μπορώ να είμαι πολύ καλή και να προσφέρω κάτι καινούργιο.

-Πήγαινες στο γήπεδο τότε που έπαιζε ο πατέρας σου;

Θυμάμαι που είχα πάει 2-3 φορές όταν ήμουν μικρή να τον δω να αγωνίζεται. Αλλά πιο καλά θυμάμαι, που πήγαινα με την αδερφή μου (Τέα) όταν ο πατέρας μου ήταν προπονητής. Ήμασταν και πιο μεγάλες και πηγαίναμε πιο συχνά.

-Τι θυμάσαι ή τι σου έχουν πει από εκείνες τις μεγάλες του βραδιές με τον ΠΑΟΚ;

Όλοι μου λένε ότι ήταν οι καλύτερες στιγμές του ελληνικού μπάσκετ!

-Τι σου είπε ο Μπάνε Πρέλεβιτς πριν από τον διαγωνισμό ομορφιάς και τι μετά;

Μου είπε να μην ακούω τίποτα και κανέναν. Είτε είναι αρνητικά σχόλια είτε θετικά, και να κοιτάζω μόνο τη δουλειά μου.Και τώρα, μετά τον διαγωνισμό, τα ίδια μου λέει!

-Μπάσκετ ή ποδόσφαιρο;
Τι ερώτηση είναι αυτή!;! Εννοείται ΜΠΑΣΚΕΤ!

-Στενοχωρήθηκες με τον αποκλεισμό-αυτοκτονία του ΠΑΟΚ στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ;

Ναι, στενοχωρήθηκα γιατί πιστεύω ότι η ομάδα ποδοσφαίρου του ΠΑΟΚ αξίζει τα καλύτερα. Το λέω γιατί έχει κάνει τρομερή προσπάθεια τα τελευταία χρόνια σε όλα τα επίπεδα. Αλλά, θα δείτε, θα έρθουν και καλύτερες στιγμές!

-Τι θέλεις να πεις στους χιλιάδες φίλους που έχεις αποκτήσει στο gazzetta.gr, σε αγαπάνε και σε στήριξαν από την πρώτη στιγμή (στο διαγωνισμό ομορφιάς του ΑΝΤ-1) με τα μηνύματά τους;

Τα λόγια είναι περιττά… Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ.

-Στον αθλητισμό ο πήχυς σταδιακά μπαίνει και πιο ψηλά; Ο δικός σου που πιστεύεις ότι μπορεί να φτάσει;

Πιστεύω ο κάθε στόχος σου είναι ο πήχυς που μπαίνει πιο ψηλά, ολοένα και πιο ψηλά. Επειδή έχω πάρα πολλούς στόχους και ως άνθρωπος θέλω πάντα να είμαι η καλύτερη που μπορώ στη δουλειά μου, πιστεύω πάντα σε κάτι παραπάνω. Και όλους τους στόχους μου να πετύχω, πάλι ο πήχυς θα μπει πιο ψηλά. Γιατί θα είναι ακόμη πιο δύσκολο να παραμείνω στην κορυφή, όταν θα φτάσω.

-Επηρεάστηκε η προσωπική σου ζωή μετά τον τίτλο της πιο ωραίας Ελληνίδας, που κατέκτησες;

Καθόλου!

-Διακοπές πού έκανες;

Δεν πρόλαβα να κάνω πολλές διακοπές. Είχα μία εβδομάδα μόνο και πήγα για λίγες μέρες Χαλκιδική και Μύκονο.

-Πηγαίνεις βλέπεις το αγόρι σου (Χαριτόπουλο) στους αγώνες μπάσκετ;

Εννοείται! Όποτε μπορώ πηγαίνω. Μου αρέσουν πολύ οι αγώνες μπάσκετ και ειδικά όταν παίζει δικός μου άνθρωπος.

-Η αδερφή σου είναι… επίσης κούκλα. Σου είχε εκμυστηρευτεί αν ήθελε κι εκείνη κάποια στιγμή να θέσει υποψηφιότητα για καλλιστεία ομορφιάς;

Όχι! Γενικά οι δυο μας πάντα κάνουμε τα ίδια πράγματα, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν την ενδιαφέρει. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν θα εργαζόμαστε στον ίδιο χώρο στο μέλλον.

-Με τις σπουδές σου στο Λονδίνο τι γίνεται; Θα συνεχίσεις; Που βρίσκεσαι;

Σπούδαζα τρία χρόνια στο Λονδίνο Media and Communications και μόλις πήρα το Bachelor πτυχίο μου. Φέτος θα κάνω Μάστερ στο Mediteranean College της Αθήνας, που ήταν χορηγός και στον διαγωνισμό ομορφιάς. Και στο μέλλον θα ήθελα να πάω Λονδίνο για άλλο ένα μεταπτυχιακό. Όσο πιο πολλά τόσο το καλύτερο.

-Πώς σκέφτεσαι τον εαυτό σου στα 30;

Θέλω να έχω μια δουλειά που αγαπώ και να είμαι στην προσωπική μου ζωή όπως είμαι τώρα.

-Ποιο γκολ έχεις πανηγυρίσει πιο πολύ στη ζωή σου και ποιο… καλάθι;

Το γκολ του Χαριστέα στον τελικό του Euro το 2004. Και στο μπάσκετ το τρίποντο σε «νεκρό» χρόνο του Πέτζα Στογιάκοβιτς κόντρα στον Ολυμπιακό το 1998!

-Χόμπι;

Μουσική, θαλάσσια σπορ, βιβλία και ξένες σειρές.

- Αγαπημένη ταινία;

«Bringing down the house».
-Αγαπημένη έξοδος;

Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη προτίμηση. Οπουδήποτε να είμαι με καλή παρέα.

-Από την Αθήνα συμπαθείς κάποια ομάδα;

Όχι, αλλά όποτε παίζει η Εθνική ομάδα, θέλω να πηγαίνω σε κάθε αγώνα!


(gazzetta)

Follow us


item