News-Piper

Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ "ΑΛΙ ΚΕΜΑΛ"...

Με τα καλύτερα λόγια μιλά για τη χώρα μας σε συνέντευξή του στο tvzapping ο ''Αλι Κεμάλ'' της σειράς ''Χίλιες και μι...


Με τα καλύτερα λόγια μιλά για τη χώρα μας σε συνέντευξή του στο tvzapping ο ''Αλι Κεμάλ'' της σειράς ''Χίλιες και μια νύχτες'', κατά κόσμον Εργκουν Ντεμίρ. Ο ηθοποιός τονίζει : "Γνώρισα το θέατρο εξαιτίας του Αριστοτέλη, του Σοφοκλή, του Ευριπίδη και άλλων. Η πρώτη επαγγελματική μου παράσταση στη Γαλλία ήταν μια παράσταση του Ρακίνα που διαδραματιζόταν στην Αθήνα. Εξάλλου, από παιδί μου άρεσε να κοιτάω τα ελληνικά κοστούμια σε έργα στην τηλεόραση ή στο σινεμά.. Παρά την οικονομική κρίση που βιώνετε στην όμορφη χώρα σας, δεν μπορούμε να ξεχάσουμε πόσα έχει προσφέρει το ελληνικό έθνος και η Ελλάδα σαν σύνολο στη σύγχρονη κοινωνία".

Και συνεχίζει :" Οταν έβγαλα δίπλωμα οδήγησης στα 18 μου, αγόρασα το πρώτο μου αμάξι και μαζί με τον αδελφό μου πήγαμε στην Τουρκία μέσω Ιταλίας, από το Πρίντεζι και στη συνέχεια στην Ηγουμενίτσα., μια απίστευτη περιπέτεια με αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Ήταν τόσο μα τόσο ωραία....Δεν μπορώ να το περιγράψω με λόγια. Είμαστε τόσο ίδιοι στη συμπεριφορά, στο φαγητό, στην κουλτούρα κ.α. Θα ήθελα να επισκεφθώ την Ελλάδα όσο πιο σύντομα μπορώ καθώς για μένα είναι από τις πιο όμορφες πόλεις στον κόσμο μαζί με το Παρίσι, τη Νέα Υόρκη, τη Φλωρεντία και την Κωνσταντινούπολη".

(tvzapping)

Follow us


item