News-Piper

Ο ΛΑΖΑΡΟΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΗΘΕΛΑΝ ΠΟΛΥ...

Ο Λάζαρος Παπαδόπουλος με με δήλωση του στην προσωπική του ιστοσελίδα αποκάλυψε τους λόγους που έμεινε στον ΠΑΟΚ... Αναλυτικά έγραψε: "...


Ο Λάζαρος Παπαδόπουλος με με δήλωση του στην προσωπική του ιστοσελίδα αποκάλυψε τους λόγους που έμεινε στον ΠΑΟΚ...
Αναλυτικά έγραψε:
"Είμαι χαρούμενος που συμφώνησα με τον ΠΑΟΚ γιατί οι άνθρωποι του έδειξαν ότι με θέλουν πολύ. Η διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο ήθελαν πολύ να συνεργαστούμε και την επόμενη χρονιά. Θα πρέπει να πω ότι χαίρομαι για έναν ακόμη λόγο, γιατί θα είμαι στην πόλη μου. Επίσης θα βρίσκομαι δίπλα σε συμπαίκτες, με τους οποίους συνεργάστηκα πέρυσι αλλά και στο παρελθόν και το σημαντικότερο είναι ότι όλοι δείχνουν να διψάνε για επιτυχίες σε Ελλάδα και Ευρώπη. Οι υποχρεώσεις τη νέα σεζόν θα είναι αυξημένες για τον ΠΑΟΚ που επιστρέφει και στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να ανταπεξέλθουμε και να πετύχουμε τους στόχους μας. Από την πλευρά μου θα προσπαθήσω να βοηθήσω και να δώσω όλες μου τις δυνάμεις για να έρθουν αυτές οι επιτυχίες. Εύχομαι σε όλους μας να έχουμε μια πολύ καλή χρονιά με υγεία και χωρίς προβλήματα."

Follow us


item