News-Piper

Ο ΜΑΡΙΟ ΜΠΕΡΕΤΑ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ...

Συνεντευξη με την οποία εκφράζει τις σκέψεις του και τα πιστεύω του για την συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ, έδωσε στην εφημερίδα "Εξέδρα&qu...


Συνεντευξη με την οποία εκφράζει τις σκέψεις του και τα πιστεύω του για την συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ, έδωσε στην εφημερίδα "Εξέδρα" την Κυριακή (8/8), ο Μάριο Μπερέτα.

Ο Ιταλός τεχνικός δηλώνει πως δεν μετάνιωσε που ανέλαβε τον ΠΑΟΚ, χαρακτηρίζει τραγικό λάθος το να κρίνεται ένας προπονητής από τις εμφανίσεις της ομάδας του στα φιλικά, ενώ τονίζει ότι η ισοπαλία του ΠΑΟΚ στο Άμστερνταμ ήταν αποτέλεσμα των όσων ο ίδιος και οι συνεργάτες του προσπάθησαν να περάσουν στην φιλοσοφία των ποδοσφαιριστών. Ακόμη, χαρακτηρίζει πολύ καλό το ρόστερ του "Δικέφαλου" και προσθέτει ότι θα έπρεπε να γίνουν προσθήκες ενός αριστερού χαφ και ενός παίκτη στην επίθεση, ως εναλλακτική λύση των Βιεϊρίνια και Σαλπιγγίδη.

Αναλυτικά όσα δηλώνει:

Για την σχέση του με τους παίκτες του ΠΑΟΚ: "Δεν έχω παράπονο από τους παίκτες, ίσως γκρίνιαζαν λίγο περισσότερο επειδή δούλευαν πολύ. Σε όσες ομάδες έχω δουλέψει κανείς παίκτης δεν... πέθανε από την πολλή δουλειά. Βάρη κάναμε δέκα λεπτά, όχι παραπάνω και αυτό για να αποφύγουμε τραυματισμούς. Αν ένας παίκτης μετά από δέκα λεπτά που δουλεύει με βάρη, έρθει κουρασμένος, τότε σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά. Εγώ έκρινα ότι αυτό χρειαζόταν και δεν ήταν υπερβολικό."

Για όσα συνέβησαν με τον Γκαρσία στο φιλικό με την Νυρεμβέργη: "Του είπα ότι θα έπαιζε στο δεύτερο ημίχρονο, δεν το δέχτηκε και αντέδρασε, όπως αντέδρασε. Δεν ξέρω αν στη συνέχεια μίλησε στη διοίκηση και πραγματικά δεν με ενδιαφέρει. Εγώ γνωρίζω ότι ένας επαγγελματίας ποδοσφαιριστής πρέπει να δέχεται τις αποφάσεις και τις επιλογές του προπονητή του. Έχω μία αρχή και την εφαρμόζω σε όποια ομάδα κι αν έχω δουλέψει. Για μένα όλοι στην ομάδα είναι ίδιοι. Από τον πρώτο μέχρι και τον τελευταίο παίκτη."

Για την κατηγορία ότι είχε καλές σχέσεις με τους Ιταλούς παίκτες: "Είχα καλή σχέση με τους Ιταλούς, λόγω γλώσσας, αλλά το ίδιο συνέβαινε και με τους περισσότερους ποδοσφαιριστές. Εγώ ζητούσα σεβασμό και αυτό δεν αφορά μόνο τους Ιταλούς, αλλά όλους. Επιπλέον, νομίζω ότι έχει ιδιαίτερη σημασία το γεγονός ότι όταν έφυγα με στήριξαν και παίκτες που δεν είναι από την ίδια χώρα με εμένα. Το ότι μιλούσα με τους Σαβίνι, Τσιρίλο και Μουσλίμοβιτς, δεν σημαίνει ότι αυτοί ήταν σε πλεονεκτικότερη θέση.

Για τις συζητήσεις που είχε με τον Βρύζα, πριν αναλάβει τον ΠΑΟΚ: "Ο βασικός στόχος ήταν να δουλέψουμε σκληρά για να πάμε καλά στην Ευρώπη. Ξέραμε ότι ήταν πρόκληση τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ, αυτό που θέλαμε ήταν στην χειρότερη περίπτωση να συνεχίσουμε στο Γιουρόπα Λιγκ. Για το πρωτάθλημα δεν κάναμε ιδιαίτερες αναλύσεις. Ο ΠΑΟΚ είχε τερματίσει δεύτερος και πιστεύω ότι το σημαντικότερο θα ήταν να επαναλάβει την ίδια πορεία και να ήταν στις πρώτες θέσεις. Το βάρος, όμως, έπεφτε στην Ευρώπη. Η αλήθεια είναι πως δεν μου ζήτησαν να αλλάξω τίποτα, ούτε να συνεχίσω τη δουλειά του Σάντος, ούτε να την αλλάξω. Εγώ με την πορεία που έχω στην Ιταλία και την εργασία μου σε αρκετές ομάδες, έχω αποκτήσει τη δική μου εμπειρία. Ξεκαθαρίζω λοιπόν ότι το μόνο που μου ζήτησαν ήταν να αναλάβω τον ΠΑΟΚ."

Για τις πρώτες ενδείξεις που είχε για την λύση της συνεργασίας που ακολούθησε με τον ΠΑΟΚ: "Η διοίκηση δεν ήταν κοντά σε μένα και στους συνεργάτες μου. Τα προβλήματα για έναν ξένο προπονητή είναι πολλά. Για να δουλέψουμε σωστά, έπρεπε να καταλάβω πως οι παίκτες δουλεύουν τις ιδιαιτερότητές τους. Θα έπρεπε κάποια πράγματα να γίνουν διαφορετικά."

Ακόμη, ο Ιταλός τεχνικός τονίζει ότι οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ πιθανότατα δεν ξέρουν καλά το ιταλικό ποδόσφαιρο και προσθέτει: "Δεν γνωρίζουν πως δουλεύουν στην Ιταλία, όπου η τακτική και η φυσική κατάσταση είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες. Ίσως δεν ήθελαν αλλαγές. Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ίσως ήθελαν κάποιον που να συνεχίσει αυτό που γινόταν πριν. Ωστόσο, κανένας προπονητής δεν ήταν ίδιος με κάποιον άλλον. Από τη στιγμή που επέλεξαν εμένα, αυτό σημαίνει ότι γνώριζαν πως δουλεύω και πως αντιλαμβάνομαι το ποδόσφαιρο."

Τέλος, σε ερώτηση αν θα δούλευε ξανά στην Ελλάδα, αν θα δεχόταν πρόταση από άλλη ελληνική ομάδα, απαντά: "Θα έλεγα ναι, αλλά θα μιλούσα περισσότερο με τη διοίκηση. Θα εξηγούσα ποιος είναι ο τρόπος που δουλεύω, τι ζητάω, τι περιμένω από τους παίκτες. Θα ανέλυα την φιλοσοφία μου και θα προσπαθούσα να είναι τα πάντα ξεκάθαρα. Αυτό είναι κάτι που έμαθα από την εμπειρία μου στον ΠΑΟΚ."


(olapaok)

Follow us


item