News-Piper

Σ. ΧΑΡΙΤΑΤΟΣ:"Η ΚΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ"...

O Σπύρος Χαριτάτος είναι από τους ωραίους εργένηδες της swobiz και δεν είναι λίγες οι φορές που του χρεώνουν σχέσεις. Εδώ και αρκετές μέρες ...


O Σπύρος Χαριτάτος είναι από τους ωραίους εργένηδες της swobiz και δεν είναι λίγες οι φορές που του χρεώνουν σχέσεις. Εδώ και αρκετές μέρες βρίσκεται στην Πάρο και ξεκουράζεται μαζί με φίλους αλλά και συγγενείς.
Πολλά δημοσιεύματα και φωτογραφίες τον θέλουν να είναι παρέα με πολλές γυναίκες και να περνάνε... καλά. Χτες συγκεκριμένα σε φωτογραφία δημοσιεύματος του Ciao, ήταν πολύ κοντά με κάποια κυρία. Τον ίδιο όλα αυτα τον αφήνουν αδιάφορο και εμπιστεύεται την κρίση του κόσμου.
"Η συγκεκριμένη κυρία είναι απλά μία συνάδελφος που μάλιστα διατηρεί σχέση με έναν φωτογράφο. Είμασταν όλοι μαζί παρέα. Το να μου χρεώνουν μία σχέση μαζί της είναι πρώτα απ'όλα κακό για εκείνη. Αν δεν έχει πρόβλημα εκείνη, είναι όλα OK.
Έχω ακούσει διάφορα αστεία. Εμένα δεν είναι του χαρακτήρα μου ούτε να φιλιέμαι δημοσίως, ούτε να δείχνω το ο,τιδήποτε παραπάνω. Όλο αυτό το πήρα ως ένα αστείο. Δεν έχω κάποια σχέση αυτή την περίοδο."
Η εν λόγω φωτογραφία του Σπύρου Χαριτάτου με τη συνάδελφό του.
Ο Σπύρος Χαριτάτος περνάει αρκετά καλά στην Πάρο και επιστρέφει με γεμάτες μπαταρίες, σε πέντε ημέρες περίπου.
Άλλωστε τέλος του μήνα θα ξεκινήσουν και οι πρώτες συσκέψεις της ομάδας, του 10 με 1 μαζί.

(tlife)

Follow us


item