ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ...
Πώς καλύπτεται ένα ρεπορτάζ με...οικονομικό τρόπο; Βήμα-βήμα η συνεννόηση Star-ιδιοκτήτη νυχτερινού κέντρου στη Θεσσαλονίκη για κάλυψη πρεμι...


Πώς καλύπτεται ένα ρεπορτάζ με...οικονομικό τρόπο;
Βήμα-βήμα η συνεννόηση Star-ιδιοκτήτη νυχτερινού κέντρου στη Θεσσαλονίκη για κάλυψη πρεμιέρας γνωστής τραγουδίστριας.
1. Απευθύνονται στην δισκογραφική εταιρεία γνωστής τραγουδίστριας και της ζητάνε τηλεοπτικό συνεργείο για να καλύψει την πρεμιέρα της στην Θεσσαλονίκη και υπόσχονται ότι θα το προβάλλουν στο δελτίο ειδήσεων του σταθμού.
2. Η δισκογραφική εταιρεία ζητάει τηλεοπτικό συνεργείο από την ιδιοκτήτη του νυχτερινού κέντρου και του υπόσχεται ότι υπάρχει εξασφαλισμένη μετάδοση από το δελτίο ειδήσεων του ΣΤΑΡ.
3. Ο ιδιοκτήτης του νυχτερινού κέντρου βρίσκει έναν αλλοδαπό, χωρίς άδεια άσκησης επαγγέλματος, και του αναθέτει τα καθήκοντα του εικονολήπτη.
4. Ο σταθμός στέλνει μια δημοσιογράφο του η οποία, με την κάλυψη του ιδιοκτήτη του κέντρου και των ανθρώπων του, αποφεύγει τους απολυμένους του ΣΤΑΡ που ήταν εκεί και πραγματοποιεί το ρεπορτάζ.
5. Το ρεπορτάζ σπηκάρει, βλέποντας απλά την εικόνα, άλλος δημοσιογράφος του ΣΤΑΡ που δεν ήταν παρόν στην πρεμιέρα και ο σταθμός το προβάλλει, επί τρία λεπτά περίπου στο βραδινό του κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Σαββάτου 10.07.2010.
Εμείς ρωτάμε;
Α. Ήταν ρεπορτάζ ή διαφήμιση;
Β. Υπάρχει τιμολόγιο και αν ναι ποιος το πλήρωσε;
Γ. Τι λέει ο εισαγγελέας;
Δ. Τι λέει το ΣΔΟΕ;
Ε. Τι λέει το ΕΣΡ;
ΣΤ. Τι λέει η ΕΣΗΕΑ και η ΕΣΗΕΜΘ;
( Mediablog )