ΔΕΝ ΑΣΚΕΙ ΕΦΕΣΗ Η MERCEDES...
Ενάντια στην αρχική της αντίδραση σχετικά με την ποινή 20 δευτερολέπτων που επιβλήθηκε στον Michael Schumacher μετά το τέλος του Grand Prix ...


Ενάντια στην αρχική της αντίδραση σχετικά με την ποινή 20 δευτερολέπτων που επιβλήθηκε στον Michael Schumacher μετά το τέλος του Grand Prix του Μονακό, η Mercedes GP αποφάσισε να μην ασκήσει έφεση σχετικά. Πρέπει όμως να σημειωθεί ότι σε σχετική ανακοίνωση, δηλώνει ξεκάθαρα ότι λήγει το θέμα εδώ όχι επειδή εναρμονίζεται στην ερμηνεία που έδωσαν στον κανονισμό οι αγωνοδίκες, αλλά με γνώμονα το καλό του σπορ.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση της γερμανικής ομάδας ανάφερε τα εξής:
«Στον τελευταίο γύρο του Grand Prix του Μονακό, συμβουλέψαμε τους οδηγούς μας, Michael Schumacher και Nico Rosberg, να διεκδικήσουν θέσεις από τη στιγμή που θα αποσυρθεί το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και μέχρι τη γραμμή του τερματισμού. Αυτό άλλωστε επιτρέπεται βάσει των άρθρων 40.7 και 40.11.
Η Mercedes GP Petronas γνωρίζει το άρθρο 40.13, που αναφέρει ότι δεν επιτρέπονται προσπεράσεις αν ο αγώνας ολοκληρωθεί υπό του καθεστώς του Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Ωστόσο, θεωρούσαμε ότι ο συνδυασμός των μηνυμάτων από το race control που έλεγαν «Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποσύρεται σε αυτό το γύρο» και «Ελεύθερη Πίστα» αλλά και τις πράσινες σημαίες των κριτών μετά τη γραμμή εισόδου του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στην πίστα, υποδείκνυαν ότι ο αγώνας δεν ολοκληρώθηκε υπό το καθεστώς Αυτοκινήτου Ασφαλείας και πως όλοι οι οδηγοί ήταν ελεύθεροι να διεκδικήσουν θέση.
Αυτή φαίνεται να ήταν η άποψη και της πλειοψηφίας των ομάδων στις πρώτες δέκα θέσεις αφού έδωσαν εντολή στους οδηγούς τους να διεκδικήσουν θέση.
Ήταν ξεκάθαρο από τις συζητήσεις που είχαμε μετά τον αγώνα με τους αγωνοδίκες, ότι κατανοούσαν τους λόγους που μας οδήγησαν στη συγκεκριμένη ερμηνεία και αποδέχθηκαν ότι αυτή είναι μία πρωτόγνωρη κατάσταση. Ωστόσο, στο τέλος διαφώνησαν με την ερμηνεία μας.
Η Mercedes GP PETRONAS θέλει να δώσει έμφαση στο ότι υποστηρίζουμε την παρουσία βετεράνων οδηγών στο πάνελ των αγωνοδικών και είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι από τον επαγγελματικό τρόπο που λειτούργησαν οι αγωνοδίκες του Grand Prix Μονακό.
Η FIA συμφώνησε να συμπεριλάβει το άρθρο 40.13 στην ατζέντα της επόμενης συνεδρίασης του Sporting Working Group, ώστε να εξεταστεί εκ νέου η σοβαρότητα των ποινών που επιβάλλονται μετά το τέλος του αγώνα. Θεωρούμε ότι η ποινή 20 δευτερολέπτων που επιβλήθηκε στον Michael ήταν δυσανάλογη του παραμπτώματος.
Παρότι δεν μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι από το αποτέλεσμα, μας ικανοποιεί το γεγονός ότι η FIA αναγνώρισε τους λόγους που μας οδήγησαν στη συγκεκριμένη ερμηνεία. Ως αποτέλεσμα, για το καλό του σπορ, η Mercedes GP δεν θα υποβάλλει έφεση»
(msfree)