News-Piper

Kendall Jenner: Ευχήθηκε χρόνια πολλά στον πατέρα της που έγινε... γυναίκα!!!

Η Kendall Jenner , αδερφή της Kim Kardashian ανέβασε στα social media μια πολύ συγκινητική φωτογραφία με αφορμή την γιορτή του πατέρα......

Η Kendall Jenner , αδερφή της Kim Kardashian ανέβασε στα social media μια πολύ συγκινητική φωτογραφία με αφορμή την γιορτή του πατέρα... Αναφερόμενη στην Caitlyn,λέγοντας της πως ήταν πάντα ο/η ήρωας της...

Χαρακτηριστικά έγραψε:" Σε όλη μου την ζωή , αυτή η ψυχή ήταν ο μπαμπάς μου και απλά επειδή η εμφάνιση σου είναι διαφορετική τώρα, δεν σημαίνει πως είσαι λιγότερο πατέρας για μένα σε όλη μου την ζωή.... Χαρούμενη γιορτή του πατέρα στο άτομο που με μεγάλωσε και μου έμαθε όσα ξέρω.Στον ήρωα μου"....
Nα θυμίσουμε πως ο Bruce Jenner πρόσφατα έκανε αλλαγή φύλλου και πλέον ονομάζεται Caitlyn...

Related

hollywood 4984626529269537365

Follow us


item