Φέτος η Αννα Βίσση μεταμορφώνεται σε προσιτή ντίβα που ανεβαίνει στον εξώστη και συναντά τους fans της με το ρετρό λούκ με το οποίο ντ...
Φέτος η Αννα Βίσση μεταμορφώνεται σε προσιτή ντίβα που ανεβαίνει στον εξώστη και συναντά τους fans της με το ρετρό λούκ με το οποίο ντεμπουτάρισε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 1977, δένοντας το παρελθόν και το παρόν της με τον πιο αρμονικό τρόπο.
Οι θαυμαστές αλλά και οι επώνυμοι φίλοι της αγχώθηκαν το βράδυ της πρεμιέρας καθώς η Αννα, θέλοντας να κάνει την ανατροπή απ' την αρχή του προγράμματος, είχε προειδοποιήσει:
«Είναι συμβολικό... Εχει λόγο. Θα βγαίνω ακριβώς στις Δώδεκα», όπως άλλωστε είναι και ο τίτλος του φετινού show της. Πράγματι, χωρίς να αργήσει δευτερόλεπτο ...το πιστοποίησαν οι δείκτες στο μεγάλο ρολόι στο σκηνικό... βγήκε στην πίστα του REX κατάξανθη, ξυπόλυτη και φορώντας ένα κόκκινο στενό σατέν Jean Paul Gautier φόρεμα που διάλεξε η Σοφία Καρβέλα, ερμηνεύοντας τη διαχρονική επιτυχία της σε jazz ρυθμό σε mix με το «Secret» της Madonna.
Το πρόγραμμα, που επιμελήθηκε η Μυρτώ Κοντοβά, ήταν όντως ανατρεπτικό, όπως μας είχε προϊδεάσει η Αννα Βίσση. Πολλά απ' τα μεγάλα της hits με «πειραγμένες» ενορχηστρώσεις, μιξαρισμένα dance, ποπ, ροκ, λαϊκά, μπαλάντες -κάποιες απ' τις οποίες μόνο με συνοδεία πιάνου-, ταμπούρλα, λέιζερ, ακόμη και εκκλησιαστικές καμπάνες μετέτρεψαν το μουσικό ταξίδι τεσσάρων δεκαετιών σε non-stop πάρτι.
«Το λέμε πάρτι γιατί υπάρχουν πολλά διαφορετικά και ζωντανά πράγματα. Εχω την κατάρα και την ευλογία να μπορώ να ερμηνεύω πολλά είδη. Το δύσκολο της Μυρτώς ήταν να το ισορροπήσει όλο αυτό. Εχει πολύ '80s γιατί το αγαπάμε και οι δύο», δήλωσε πριν από την πρεμιέρα της.
Λίγο μετά την έναρξη, Νίκος Καρβέλας και Αννίτα Πάνια, Ελεονώρα Μελέτη και Νίκος Μουρατίδης, η κουμπάρα της Αννας, Χριστίνα Πολίτη, με τη Ρούλα Σταματοπούλου, Χρήστος Φερεντίνος και Σοφία Παυλίδου, Δέσποινα Καμπούρη και Σίσσυ Χρηστίδου, η Μαρία Μπεκατώρου αλλά και οι υπόλοιποι επώνυμοι και ανώνυμοι θαμώνες των πρώτων τραπεζιών κοιτούσαν απορημένοι προς τα δεξιά της πίστας. Δεν είχαν καταλάβει λάθος! Η Αννα με μαύρη περούκα και το λευκό πλισέ φόρεμα που της είχε ράψει η μητέρα της το '77 για το φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ερμήνευε το τραγούδι που σηματοδότησε την αρχή της καριέρα της. «Ας κάνουμε απόψε μιαν αρχή». Μετά τις 02.00 το ρολόι γύρισε ακόμη πιο πίσω. Ακολουθώντας την πεπατημένη, που θέλει φέτος τα μεγάλα ονόματα να συνεργάζονται με βετεράνους τους είδους, η Αννα κάλεσε στην πίστα τη Μαίρη Λίντα για να θυμηθούν «Περασμένες τους αγάπες». Δέχθηκαν βροχή λουλουδιών και συνέχισαν με «Λάμπω» και μαθήματα mambo για αρχάριους.

Πως προΈκυψε όμως αυτή η συνεργασία; «Χτυπάει το τηλέφωνο. ...Η Μαίρη Λίντα;... Απαντάω ...Nαι.... ...Ελα ρε, η Αννα η Βίσση είμαι, είσαι να συνεργαστούμε;... Σαστισμένη είπα: ...Mε μεγάλη χαρά.... ...ΟK, θα έρθω απο κεί να τα πούμε..., μου είπε η Αννα και έτσι έκλεισε» αποκάλυψε η Λίντα στην εκπομπή «Βράδυ».
Στο λαϊκό πρόγραμμα η Αννα είχε τη συμπαράσταση του Νίκου Κουρκούλη, που ανέβηκε στην πίστα. Η Κέλλυ Κελεκίδου προτίμησε απλά να παρακολουθεί, επιδιδόμενη στον κλασικό λουλουδοπόλεμο. Στον Rex ακολουθήθηκε και η δεύτερη συνταγή της κρίσης: Φθηνότερο μπουκάλι (160 ευρώ) στους καναπέδες του δεύτερου εξώστη, που όμως για αρκετή ώρα μετατρέπονται σε πρώτο τραπέζι πίστα, αφού η Βίσση ζήτησε από τον επιχειρηματία το στήσιμο ενός δεύτερου μικρότερου stage, όπου εμφανίζεται για αρκετή ώρα. ...
«Είναι ένα πάρτι γιατί υπάρχουν πολλά διαφορετικά και ζωντανά πράγματα. Εχω την κατάρα και την ευλογία να ερμηνεύω πολλά είδη. Το δύσκολο ήταν να ισορροπήσει όλο αυτό».
- Το «Μόνο αν τρελαθώ», που έγραψε ο Μάριος Τσαγκάρης σε στίχους Μυρτώς Κοντοβά, ήδη κατέκτησε τις πρώτες θέσεις των ραδιοφωνικών airplays. H ολοκληρωμένη νέα δισκογραφική δουλειά της Αννας Βίσση αναμένεται μέσα στο επόμενο δίμηνο.
ΑΛΕΞΗΣ ΜΙΧΑΣ
ΤV Έθνος