News-Piper

Βαλάντης vs Γιάννη Πάριου:«Κ.Γιάννη να προσέχετε τι λέτε!»

Ο Βαλάντης,  ο νικητής του πρώτου επεισοδίου του «Your Face Sounds Familiar» , αναφέρθηκε στις δηλώσεις που είχε κάνει για τον Γιάννη Πάρ...

Ο Βαλάντης, ο νικητής του πρώτου επεισοδίου του «Your Face Sounds Familiar», αναφέρθηκε στις δηλώσεις που είχε κάνει για τον Γιάννη Πάριο. 
«Δεν μπορώ να βλέπω μεγάλους ηλικιακά ανθρώπους να τραγουδούν, όποιοι κι αν είναι», είχε δηλώσει ο τραγουδιστής ενώ για τον Γιάννη Πάριο είχε πει: «Θεωρώ ότι δεν έχει περάσει μεγαλύτερος Έλληνας τραγουδιστής από τον Πάριο, αλλά όλα έχουν ένα όριο. Μετράει και η εικόνα, το όλο πακέτο».Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Γιάννης Πάριος, είχε δηλώσει για τον τραγουδιστή: «Ο Βαλάντης μου αρέσει, είναι καλός τραγουδιστής, με πείραξε... Ας γίνει πρώτα Μαρινέλλα και μετά ας μιλήσει».Μιλώντας στην κάμερα του «Πρω1νού», ο Βαλάντης αναζωπύρωσε την κόντρα του με τον Γιάννη Πάριο. «Για τον κ. Πάριο είπα ότι εγώ σαν καλλιτέχνης θα σταματούσα στα 50 μου. Δεν τον ακούω τον κ. Πάριο...Κάποια στιγμή σε μία συνέντευξη του κύριου Γιάννη, είπε πως το κοινό έχει δικαίωμα να κρίνει τους καλλιτέχνες». Και στη συνέχεια, απευθυνόμενος στον Γιάννη Πάριο, είπε: «Έχω εγώ παραπάνω δικαίωμα να κρίνω κάποιον κ. Γιάννη, γιατί και μουσικός είμαι και από ότι είπατε σας αρέσω σαν τραγουδιστής. Και ούτε σε καμία καρέκλα πρέπει να ανέβουμε κ.Γιάννη, στη θέση της Μαρινέλλας για να κρίνουμε!  Είπατε ότι μπορεί και ένας απλός άνθρωπος να κρίνει, απλά να προσέχετε όταν μιλάτε τι έχετε πει πριν'».

Related

showbiz 4203671854888420978

Follow us


item