News-Piper

Η αποκάλυψη του Λιάγκα για την κηδεία του πατέρα του που άφησε άφωνους τους πάντες

​Με λόγια αγάπης γεμάτα συναισθήματα και συγκίνηση, μίλησε ο Γιώργος Λιάγκας για τον πατέρα του, ο οποίος «έφυγε» από την ζωή τα ξημερώμ...

​Με λόγια αγάπης γεμάτα συναισθήματα και συγκίνηση, μίλησε ο Γιώργος Λιάγκας για τον πατέρα του, ο οποίος «έφυγε» από την ζωή τα ξημερώματα της περασμένης Δευτέρας.


Ο παρουσιαστής εμφανίστηκε σήμερα για πρώτη φορά στην εκπομπή μετά την απώλεια που τον σημάδεψε, ντυμένος στα μαύρα και συναισθηματικά φορτισμένος, προσπαθώντας με δυσκολία να συγκρατήσει τα δάκρυα του, μιλώντας για τον πατέρα του και πόσο περήφανος ένιωθε για εκείνον.
Ιδιαίτερα την στιγμή που έκανε την αποκάλυψη για την κηδεία του Γιάννη Λιάγκα, άφησε τους πάντες άφωνους, λέγοντας:
«Ο πατέρας μου ήταν πολύ ωραίος άνθρωπος. Είχε φτερούγες για να αγκαλιάζει όλο τον κόσμο. Νοίκιαζε δυο σπίτια και τα τελευταία δυο χρόνια ήρθαν και μου είπαν πως δεν τους έπαιρνε λεφτά. Έπαιρνε 1.000 ευρώ σύνταξη και στις 20 του μήνα δεν είχε λεφτά. Γιατί τα μοίραζε αριστερά και δεξιά. Μέχρι και λεφτά για την κηδεία του μου είχε αφήσει σε ένα συρτάρι χωρίς να το ξέρω. Ήταν τόσο κύριος, είμαι πολύ περήφανος για τον πατέρα μου, και μακάρι να του φτάσω στο μικρό του δαχτυλάκι σε επίπεδο καρδιάς και μεγαλοσύνης».


Ο Λιαγκας για τον πατερα του από newspiperpanos

Related

PROINO 7437228849372218742

Follow us


item