News-Piper

Βαρύ πένθος για τον Παύλο Σταματόπουλο

Αλλιώτικα ξεκίνησε η εκπομπή  «Σπίτι μου Σπιτάκι μου»  σήμερα το πρωί. Από την γνωστή παρέα έλειπε ο  Παύλος Σταματόπουλος , ενώ εκεί βρ...

Αλλιώτικα ξεκίνησε η εκπομπή «Σπίτι μου Σπιτάκι μου» σήμερα το πρωί. Από την γνωστή παρέα έλειπε ο Παύλος Σταματόπουλος, ενώ εκεί βρέθηκαν ο Δημήτρης Παπανώτας και ο Δημήτρης Αλεξάνδρου.

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, θέλοντας να αιτιολογήσει την απουσία του παρουσιαστή, μοιράστηκε με το κοινό ένα προσωπικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Παύλος. Όπως αποκάλυψε η παρουσιάστρια, ο λόγος απουσίας του είναι πένθος, αναφέροντας πως περνάει δύσκολες ώρες.
Συγκεκριμένα ανέφερε: «Ο Παυλίτος μας δεν είναι εδώ σήμερα γιατί κάτι του συνέβη. Εγώ θέλω να πω συλλυπητήρια στην οικογένειά του και στον ίδιο. Του στέλνουμε όλη μας την ενέργεια, την αγάπη, δύναμη και ξέρω ότι θα τα καταφέρει γιατί είναι δυνατό παιδί. Και σήμερα του αφιερώνουμε και την εκπομπή μας».
Εμείς να του στείλουμε τα δικά μας συλλυπητήρια!

peoplegreece.com

Related

media 3903653863101148030

Follow us


item