News-Piper

Γεννήθηκαν τα δίδυμα παιδιά του Κώστα Γκρίμπιλα

Μετά τις δύσκολες στιγμές, ο γνωστός δημοσιογράφος  Κώστας Γρίμπιλας  περνά τις ομορφότερες στιγμές της ζωής του.

Μετά τις δύσκολες στιγμές, ο γνωστός δημοσιογράφος Κώστας Γρίμπιλας περνά τις ομορφότερες στιγμές της ζωής του.

Ο Κώστας Γρίμπιλας και η σύζυγός του κρατούν στην αγκαλιά τους τα δίδυμα παιδιά τους, ένα υγιέστατο αγοράκι και ένα υγιέστατο κοριτσάκι, τον Emmanuel και την Stephania.
Το χαρμόσυνο νέο γνωστοποίησε ο ίδιος στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, γράφοντας παράλληλα κι ένα συγκλονιστικό μήνυμα.
«Γεια σε όλους. Είμαι η Κωνσταντίνα, ο Άγγελος της μαμάς και του μπαμπά μου. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη και σας ανακοινώνω πως το πρωί στις 11:45 ήρθαν στον κόσμο ο αδελφός και η αδελφή μου. Ο Emmanuel ζυγίζει 3.126 και η Stephania 2.788. Γιορτάζω εδώ στον παράδεισο γνωρίζοντας πως τα αδέλφια και η μαμά μου είναι καλά.
Σας ευχαριστώ για τις ευχές.
Με αγάπη
Κωνσταντίνα Γρίμπιλα», έγραψε χαρακτηριστικά.
Δείτε τις φωτογραφίες:
gribilagribila2
Αξίζει να πούμε, ότι ο Κώστας Γρίμπιλας και η σύζυγός του, Πόπη έχασαν πριν περίπου 3 χρόνια την 9 μηνών κορούλα τους.

peoplegreece.com

Related

showbiz 3137644695515510375

Follow us


item