News-Piper

Δύσκολο βράδυ για την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου

Η  Κωνσταντίνα Σπυροπούλου  ήταν απίστευτα εξαντλημένη στην έναρξη της εκπομπής «Σπίτι μου Σπιτάκι μου» σήμερα το πρωί.


konstantina spyropoulou people 106 (4)


Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου ήταν απίστευτα εξαντλημένη στην έναρξη της εκπομπής «Σπίτι μου Σπιτάκι μου» σήμερα το πρωί.
Μάλιστα, ίσα που κατάφερνε να στέκεται όρθια, λόγω της χθεσινοβραδυνής της περιπέτειας.
Συγκεκριμένα, με το που ξεκίνησε η εκπομπή, η παρουσιάστρια αποκάλυψε τι ακριβώς της είχε συμβεί. «Καλημέρα σας! Ευτυχώς που είναι αυτά τα καλά παιδιά γιατί αυτά θα αναλάβουν σήμερα το δύσκολο αυτό έργο της ψυχαγωγίας σας γιατί ήταν μια δύσκολη νύχτα και ημέρα για μένα», είπε στην έναρξη της εκπομπής του Alpha. Μάλιστα φρόντσιε να προσθέσει: «Έχω πάθει μια τροφική δηλητηρίαση, μιας και τα μοιραζόμαστε πια όλα, και δεν έχω κλείσει μάτι. Το πως βρίσκομαι εδώ είναι μια άλλη ιστορία».
Η εκπομπή έχει συνεχιστεί χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα και εμείς της ευχόμαστε περαστικά!

peoplegreece.com

Related

media 3395129742823176184

Follow us


item