News-Piper

Γιώργος Τσαλίκης: Έχει γενέθλια...Μάθετε πόσο χρονών γίνεται...

Γενέθλια έχει σήμερα ο Γιώργος Τσαλίκης και γίνεται


Γενέθλια έχει σήμερα ο Γιώργος Τσαλίκης και γίνεται 40 χρονών.... Ο τραγουδιστής δέχτηκε ευχές τόσο από την οικογένεια και τους φίλους του, όσο και από τους θαυμαστές του...
Ο ίδιος ένιωσε ιδιαίτερα χαρούμενος και για αυτό θέλησε να ευχαριστήσει τους πάντες μέσω του Instagram γράφοντας:
"Τα 40στα μου γενέθλια με βρήκαν ιδρωμένο πάνω σε μια σκηνή ,σε μια ανεπανάληπτη SOLD OUT βραδια γεμάτη αγαπη και αδρεναλίνη , 

με ένα υπεροχο συγκινητικό μήνυμα απο τη γυναίκα μου , 
ευχές απο τα παιδιά μου ...
τους γονεις μου ,
Τον αδερφό μου ,
τους συνεργάτες μου και τους φίλους μου ... Χαμογελαστό ,υγιή με δυναμη ,να μπορω να ονειρεύομαι , να παλεύω , να εξελίσσομαι , να ΖΩ !
Τι άλλο να ζητήσω ;

Ευχαριστω το Θεό ...! Πότε τα πράγματα θα ειναι πιο εύκολα ...
Πότε πιο δύσκολα ..,
Την υγειά μας να χουμε και ολα θα γίνουν !

Σας ευχαριστω για ολη την αγαπη , για τις ευχές , για τα άπειρα μηνύματα ... Να ειστε όλοι καλα 💙"

Εμείς να του ευχηθούμε χρόνια πολλά!!!!

Related

showbiz 8877254993677368900

Follow us


item