News-Piper

Μάνος Ιωάννου: «Έτυχε να μου φύγει το σλιπάκι και νιώσω ξαφνικά ένα περίεργο αεράκι χαμηλά και να με λούζει ιδρώτας»

Ο Μάνος Ιωάννου, είχε διάθεση για… πιπεράτες αποκαλύψεις. Αυτό μας άφησε να καταλάβουμε από όλα όσα δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του στ...

Ο Μάνος Ιωάννου, είχε διάθεση για… πιπεράτες αποκαλύψεις. Αυτό μας άφησε να καταλάβουμε από όλα όσα δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο OK.

Διαβάστε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα με όσα περιγράφει, τα οποία του συνέβησαν στη σκηνή, κατά τη διάρκεια των παραστάσεων του άκρως επιτυχημένου θεατρικού έργου «Άνδρες έτοιμοι για όλα» -και φυσικά, όπως ήταν λογικό και επόμενο, το ενδιαφέρον όλων μονοπώλησε η τελευταία σκηνή του στριπτίζ.
«Νομίζω, η τελευταία σκηνή όπου έπρεπε να κάνουμε στριπτίζ είχε πάντα πολύ ενδιαφέρον. Συνέβησαν διάφορα ατυχήματα. Δεν νομίζω να υπήρξε κάποιος από τους πέντε μας που να μην έκανε το λάθος, μαζί με το παντελόνι να τραβήξει και το εσώρουχο, λίγο πριν σβήσουν τα φώτα και να κάνει “αποκαλύψεις”. Ο πιο ατσούμπαλος από όλους ήταν ο Κώστας Ευριπιώτης, τον είδαμε γυμνό αρκετές φορές. (Γελάει.) Αλλά και σε εμένα έτυχε να φύγει το σλιπάκι, να νιώσω ξαφνικά ένα περίεργο αεράκι χαμηλά και να με λούζει ιδρώτας. (Γελάει.) Η πιο αστεία στιγμή που θυμάμαι ήταν όταν σε μια παράσταση, βλέποντας το κοινό από κάτω να μην είναι πολύ θερμό, στην τελευταία πράξη που είχα μία σκηνή καβγά με τη Νίκη Λάμη –υποδυόταν τη σύντροφό μου– γύρισα και είπα ψιθυριστά στον Κώστα Κόκλα: “Τώρα θα τους πάρω τα σώβρακα!”. Είπα λοιπόν την πρώτη μου ατάκα “Τι είπες, μωρή;” κι εκεί που είχα πάρει φόρα για να συνεχίσω να της τα χώνω, λέγοντας: “Δεν φταίει λέει; Και βέβαια φταίει!”, έκανα σαρδάμ. Πριν προλάβω να το σώσω, ήρθε δίπλα μου ο Κώστας Κόκλας και μου είπε στο αυτί: “Πολλή φόρα πήρες. Κατέβασε λίγο ταχύτητα!”. Ε, αυτή η σκηνή δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, γιατί διαλυθήκαμε όλοι από τα γέλια».

Related

showbiz 7237237219262502622

Follow us


item