News-Piper

Μάρθα Καραγιάννη: Αποκάλυψε πόσο χρονών είναι

Χωρίς αμφιβολία υπήρξε μία από τις πιο όμορφες και sexy παρουσίες του Ελληνικού κινηματογράφου. Το σώμα και ο χορός της ξεχώρισαν και τη...

Χωρίς αμφιβολία υπήρξε μία από τις πιο όμορφες και sexy παρουσίες του Ελληνικού κινηματογράφου. Το σώμα και ο χορός της ξεχώρισαν και την έκαναν από τις πιο δημοφιλείς, ειδικά στο αντρικό κοινό.

Η Μάρθα Καραγιάννη λοιπόν δεν δείχνει να έχει το παραμικρό πρόβλημα να μιλάει για την ηλικία της. Πώς είναι λοιπόν να μεγαλώνει μία όμορφη γυναίκα; «Άσκημο! Ο χρόνος είναι χρόνος και ο χρόνος περνάει. Αυτή είναι η δουλειά του… Μεγαλώνω καλά, δεν λέω, αλλά χάνεις αυτό το σφρίγος της νεότητας. Κοιτάζω καμιά φορά τον εαυτό μου στον καθρέφτη και λέω πως για την ηλικία μου κρατιέμαι μια χαρά. Είναι αναλογίες αυτές. Δεν περιμένω να δω στον καθρέφτη μια μπέμπα. Βλέπω αυτό που είμαι σήμερα…», ανέφερε σχετικά η ηθοποιός.
Ωστόσο δεν έμεινε σε αυτό. Η Μάρθα Καραγιάννη δεν δίστασε να αποκαλύψει την ακριβή της ηλικία. «Και σήμερα είμαι 75. Σε αυτή την ηλικία δεν με απασχολεί να είμαι ωραία. Ούτε με ενδιαφέρει κανένας ούτε θέλω να ενδιαφέρω κανένα. Ερωτικώς εννοώ.», εξομολογήθηκε στον Φιλελεύθερο Κύπρου και τον Πιερή Παναγή.
Όταν μάλιστα ο δημοσιογράφος επέμεινε σχετικά περί προσωπικής ζωής και εξελίξεων η ηθοποιός θεώρησε αναξιοπρέπεια να ερωτεύεται κανείς μετά από κάποια ηλικία. «Αυτό το πράγμα δεν περνάει απ’ το μυαλό μου εδώ και 25 χρόνια». Δεν δίστασε τέλος να συμπληρώσει: «Ερωτεύτηκα όταν έπρεπε, αγάπησα και με αγάπησαν, έκανα τρέλες, γέλασα, έκλαψα, γλέντησα… Γιατί να ξέρεις, ο έρωτας, μωρό μου, είναι γλέντι. Φτάνει να το γλεντάς στη σωστή ηλικία».

peoplegreece.com

Related

showbiz 4349454516632733935

Follow us


item