News-Piper

Γιώργος Μπόγρης: «Η Έλλη ήταν η πρώτη που μου είπε “φεύγεις”»

«Στις 18 Ιουλίου θα πάω στο Μπακού με την Εθνική 3 on 3. Θεωρώ πως θα είναι τρομερή εμπειρία», λέει ο Γιώργος Μπόγρης.

«Στις 18 Ιουλίου θα πάω στο Μπακού με την Εθνική 3 on 3. Θεωρώ πως θα είναι τρομερή εμπειρία», λέει ο Γιώργος Μπόγρης.

To νέο επαγγελματικό του βήμα και ο λόγος που το ξεκίνησε παράλληλα με το μπάσκετ και ο λόγος που η σχέση του με τη σύντροφό του, Έλλη Κοκκίνου, έχει αντέξει στο χρόνο.
Έχεις μπει σε διαδικασία να σκεφτείς τι θα κάνεις αφού τελειώσεις ως αθλητής;
Θέλω να γίνω προπονητής. Δεν φαντάζομαι τον εαυτό μου μακριά από το μπάσκετ. Αρχίζω να «χτίζω» πράγματα από τώρα για το μέλλον. Έκανα ένα μαγαζί και ξέρω πως πολλοί το σχολίασαν αρνητικά επειδή είμαι ακόμη 26 χρόνων. Θέλω όταν σταματήσω να είναι όλα στρωμένα, να μην έχω άγχος. Είναι δημιουργικό να ξεκινάς μια νέα δουλειά και έχω πολλά στο μυαλό να κάνω ως επιχειρηματίας. Φτιάξαμε ένα όμορφο μαγαζί με ρούχα στη Γλυφάδα, το Mood, γιατί μου αρέσει το ωραίο ντύσιμο, και με βοήθησε ο διακοσμητής μας, Κώστας Οικονόμου. Τα ρούχα που έχουμε φέρει τα επέλεξε η Στέλλα Οικονόμου και θέλω να τους ευχαριστήσω όλους, όπως και το δεξί μου χέρι, τον Τηλέμαχο Γεωργίου. Τα γυναικεία είναι από casual και μαγιό μέχρι βραδινά, ενώ τα αντρικά casual.
Στα social media έχεις ανεβάσει φωτογραφίες με τη σύντροφό σου. Νιώθεις πιο ασφαλής πλέον και το κάνεις αυτό;
Πάντα νιώθω ασφαλής. Δεν έχω στο μυαλό μου να προκαλέσω και η Έλλη είναι επίσης τέτοιος άνθρωπος. Έτυχε δύο φορές επειδή ήμασταν σε καλή φάση.
Έχει ωριμάσει η σχέση;
Δεν είναι πως έχει ωριμάσει. Από την πρώτη στιγμή μέχρι και τώρα είμαστε στην ίδια φάση. Είμαστε πολύ καλά. Απλά είμαστε και πιο άνετοι, Δεν έχουμε στο μυαλό μας τι θα πει ο κόσμος, γιατί πολύ απλά δεν μας νοιάζει.
Η ίδια έχει δηλώσει πως η σχέση σας της έχει τονώσει το ηθικό και πως αισθάνεται καλύτερος άνθρωπος. Εσένα σε ποια κομμάτια πιστεύεις πως σε βοήθησε;
Με τιμά απίστευτα που μια γυναίκα σαν την Έλλη λέει αυτά τα πράγματα για εμένα. Εκείνη με έχει βοηθήσει πολύ σε πολλούς τομείς. Δίπλα της θεωρώ πως έχω βελτιωθεί ως άνθρωπος. Και εννοείται την ευχαριστώ. Όπως εγώ της έχω δώσει κάποια πράγματα, έτσι κι έχω πάρει από αυτήν. Και για αυτό είμαστε τόσο καιρό μαζί και συνεχίζουμε πολύ καλά, επειδή πάντα έχουμε να δώσουμε κάτι ο ένας στον άλλον. Περνάμε πολύ καλά, γελάμε πολύ, που είναι το πιο σημαντικό.
Φαντάζομαι πως ήταν μια δύσκολη χρονιά λόγω της απόστασης.
Ναι. Και για άλλη μία φορά έδειξε το σπάνιο χαρακτήρα της. Με στήριξε επειδή ήξερε ότι αυτό ήταν το καλύτερο για την καριέρα μου, στάθηκε δίπλα μου και ήταν από τους πρώτους που μου είπε «έφυγες». Δεν προσπάθησε να με κρατήσει. Εννοείται πως αυτό το εκτιμώ, γιατί, αν κάτι δεν είμαι, είναι αχάριστος. Αυτό μου το έχει μάθει η οικογένειά μου. Την ευχαριστώ, γιατί το περισσότερο βάρος έπεσε σε εκείνη, εγώ έκανα απλά την επιλογή κι εκείνη με στήριξε.
Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο People, που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή, μαζί με το Πρώτο Θέμα.

Related

showbiz 5446573435453714916

Follow us


item