News-Piper

Πέθανε η Joan Rivers

Στα 81 της έφυγε από τη ζωή η Τζόαν Ρίβερς.

Στα 81 της έφυγε από τη ζωή η Τζόαν Ρίβερς.
Η θρυλική κωμική ηθοποιός και παρουσιάστρια του Hollywood, άφησε την τελευταία της πνοή έπειτα από ημέρες που βρισκόταν σε κώμα, μετά από επέμβαση ρουτίνας στις φωνητικές χορδές, όπου και υπέστη καρδιακή προσβολή.
article-2744030-20EDE4D300000578-699_964x400.jpg
Η κόρη της, Μελίσα Ρίβερς , με ανακοίνωση της εξέφρασε τη λύπη της που η μητέρα της δεν βρίσκεται πλέον στη ζωή.
rivers.jpg
«Έφυγε, περικυκλωμένη από την οικογένειά της και στενούς φίλους. Ο γιος μου και εγώ, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους γιατρούς, τις νοσοκόμες, αλλά και όλο το προσωπικό του Mount Sinai Hospital, για την φροντίδα που παρείχαν στη μητέρα μου (…)
Η μεγαλύτερη χαρά της μητέρας μου όσο ζούσε, ήταν να κάνει τους ανθρώπους να γελάνε. Αν και μου είναι δύσκολο να γελάσω αυτή τη στιγμή, ξέρω πως η τελευταία της επιθυμία θα ήταν να μπορέσω να το κάνω σύντομα».

Related

hot 1728452020628829987

Follow us


item