News-Piper

Σοφία Βόσσου: «Δεν μου πάει η Τατιάνα σαν άνθρωπος. Θέλω να είμαι μακριά της»

Ότι είναι μία από τις καλύτερες τραγουδίστριες το ξέραμε. Μέσα από το  YFSF , είχαμε την ευκαιρία να ανακαλύψουμε και το υποκριτικό της τ...

sofia vossou
Ότι είναι μία από τις καλύτερες τραγουδίστριες το ξέραμε. Μέσα από το YFSF, είχαμε την ευκαιρία να ανακαλύψουμε και το υποκριτικό της ταλέντο.

Η Σοφία Βόσσου μίλησε στο περιοδικό You για όλα, μεταξύ άλλων και για τη σχέση της με την Τατιάνα Στεφανίδου σήμερα: «Με την Τατιάνα από το Μίλα και μετά δεν έχουν φτιάξει καθόλου οι σχέσεις μας, και δεν με ενδιαφέρει κιόλας. Δεν μου πάει η Τατιάνα σαν άνθρωπος, λειτουργεί τελείως διαφορετικά από μένα… Και όταν ο άλλος λειτουργεί διαφορετικά, δεν με ενδιαφέρει. Είμαι μακριά της και θέλω να είμαι μακριά της. Επιθυμώ να είναι καλά, αλλά δεν τη θέλω κοντά μου, δεν ταιριάζουν τα χνότα μας, πώς να στο πω. Δεν ταιριάξαμε από την αρχή, σκέφτεται αλλιώς. Φαινόταν εξαρχής ότι δεν ταιριάζαμε, βλέπουμε τη ζωή με άλλο μάτι. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλός άνθρωπος.», εξήγησε.
Η τραγουδίστρια δεν δίστασε να αποκαλύψει τι ήταν αυτό που την πείραξε πιο πολύ στη συνεργασία της με την παρουσιάστρια: «Με την Τατιάνα έγινα έξαλλη επειδή φύγαμε απότομα, από τη μια μέρα στην άλλη. Δεν φέρεσαι έτσι στους ανθρώπους, όποιοι κι αν είναι αυτοί, δεν τους διώχνεις ξαφνικά. Αλλά όλα αυτά τα χρόνια στη ζωή μου έχω φάει πολλά χαστούκια, γι’ αυτό τέτοιους ανθρώπους τους κρατάω μακριά μου».

Related

media 1734355036084420008

Follow us


item