News-Piper

Πασίγνωστη ηθοποιός: «Ήμουν μέχρι τα 20 παρθένα, γιατί φοβόμουν μη μείνω έγκυος στην εφηβεία»

Μπορεί να θεωρείται ως μια από τις πιο σέξι και εξωτικές ηθοποιούς του Χόλιγουντ, όμως μέχρι τα 20 της, η

Μπορεί να θεωρείται ως μια από τις πιο σέξι και εξωτικές ηθοποιούς του Χόλιγουντ, όμως μέχρι τα 20 της, η
Ροζάριο Ντόσον δεν είχε γνωρίσει τον έρωτα.
rosario-dawson-cosmo-for-latinas-cover-02.jpg
Μιλώντας στο φθινοπωρινό τεύχος του περιοδικού «Cosmopolitan», η 35χρονη star αποκάλυψε πως:
«Ήμουν μια αδέξια έφηβη. Μέχρι τα 20 μου, ήμουν παρθένα. Βλέπετε η μητέρα μου μεγάλωνε πέντε παιδιά μόνη της, και εγώ το μόνο που δεν ήθελα ήταν να συνεχίσω αυτόν τον κύκλο, μένοντας έγκυος στην εφηβεία μου. Ήθελα περισσότερες ευκαιρίες στη ζωή μου, και είχα όνειρα».
rosario-dawson-cosmo-for-latinas-cover-03.jpg
Ωστόσο, τονίζει πως αγαπά τους άνδρες:
«Είμαι ένα πολύ τρυφερό άτομο. Λατρεύω την οικειότητα. Αγαπώ τους άνδρες! Λατρεύω το ρομάντσο. Θα ήθελα να ερωτευτώ βαθιά κάποιον, αλλά την ίδια στιγμή, αυτό δεν είναι και αυτοσκοπός».
rosario-dawson-cosmo-for-latinas-cover-01.jpg
Τέλος, μιλώντας για την πιο ρομαντική στιγμή που έζησε με φίλο της, γυρίζει δέκα χρόνια πίσω και λέει:
«Στα 25α μου γενέθλια, ο τότε φίλος μου, ετοίμασε ένα όμορφο μπάνιο για μένα. Έβαλε μέσα λουλούδια, και μικρά κεράκια παντού. Θυμάμαι πως η μπανιέρα ήταν πολύ μικρή, αλλά εμένα αυτό που με ένοιαζε, ήταν πως το σκέφτηκε!»
rosario-dawson-cosmo-for-latinas-cover-04.jpg

Related

hot 547672818054274654

Follow us


item