News-Piper

Η νέα μούσα του Τόνυ Μαυρίδη δεν φοβάται την σύγκριση με την Παπαρίζου

Το όνομά της είναι Ανδρομάχη και είναι η νέα μούσα του Τόνυ Μαυρίδη, την οποία στηρίζει στα πρώτα της βήματα στο χώρο του τραγουδιού. Η ...

Το όνομά της είναι Ανδρομάχη και είναι η νέα μούσα του Τόνυ Μαυρίδη, την οποία στηρίζει στα πρώτα της βήματα στο χώρο του τραγουδιού. Η κάμερα τη συνάντησε στο στούντιο, κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης του πρώτου της τραγουδιού, με την ίδια να αποκαλύπτει ότι ονειρεύεται μια καριέρα σαν αυτή της Έλενας Παπαρίζου.

«Η Έλενα Παπαρίζου είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο στο χώρο της μουσικής, όπως και ο Τόνυ. Δεν φοβάμαι τη σύγκριση μαζί της, όχι γιατί πιστεύω ότι είμαι καλύτερη από εκείνη, απλά εύχομαι να μπορέσω να κάνω κι εγώ την καριέρα της. Είναι ένας στόχος να μπορέσω να φτάσω κι εγώ στο επίπεδο που είναι η Έλενα», είπε.
Η Ανδρομάχη μάλιστα δήλωσε fan της Έλενας λέγοντας χαρακτηριστικά:
«Η Έλενα είναι φανταστική. Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τη φωνή της με καμία. Έχει κάνει πάρα πολλές επιτυχίες και η δουλειά που έχουν κάνει με τον Τόνυ είναι φανταστική».
Ο Τόνυ Μαυρίδης έχει πέσει από πάνω της και έχει επενδύσει πάνω της πολλά.
«Ο Τόνυ με συμβούλεψε να μην παίρνουν τα μυαλά μου αέρα γιατί είμαι καινούργια στο χώρο. Μου είπε να εξελίξω το ταλέντο που έχω και να μην μένω ποτέ στάσιμη», είπε.​

Related

showbiz 2191934377649273054

Follow us


item