News-Piper

Συνέντευξη με τον Δημήτρη Παλαιολόγου. Η "τρομακτική" αλλαγή του

Ο Δημήτρης Παλαιολόγου σήμερα 2013 Ο Δημήτρης Παλαιολόγου φαίνεται  οτι απο  τον παλιό του εαυτό εχει κρατήσει μονο το όνομα,σε τίπο...

Ο Δημήτρης Παλαιολόγου σήμερα 2013
Ο Δημήτρης Παλαιολόγου φαίνεται οτι απο τον παλιό του εαυτό εχει κρατήσει μονο το όνομα,σε τίποτα δεν θυμίζει το χαριτωμένο παιδάκι πού γνωρίσαμε στο τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1, με μαλλιά πανκ και εμφάνιση ροκ, βαρύ μακιγιάζ και αέρα σταρ.
Τον παρακολουθούμε στην εκπομπη ''ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ'' που συμμετέχει και εχει ήδη αφήσει το δικό του στιγμα..εμειs τον βρήκαμε  τον ανακρίναμε και μας απαντάει ο ίδιος σε μια συνέντευξη αλλιώτικη απο τις άλλες....


Δημήτρη έχεις αλλάξει πολύ τον τελευταίο καιρό, σε τι οφείλετε αυτή η αλλαγή;
Nομίζω οτι δεν έχω αλλάξει και τόσο πολύ απλά είμαι λίγο πιο φιτ και έχω μακριά μαλλιά, πάντα είχα πρότυπο τον MICHAEL JACKSON, απλά ίσως δεν είχα την δύναμη να το υποστηρίξω, δεν ήθελα και δεν είμαι, μια απο τα ίδια, έχω το δικό μου  στιλ που το αντιγράφουν άλλοι δεν μιμούμαι, μιμοποιώ....

Ποια είναι η αντιμετώπιση του κόσμου απέναντι σου?
Ο κόσμος κάθε τι που είναι αληθινό και όχι στημένο το αγαπάει, σίγουρα δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους πάντα υπάρχουν και επικριτές έχω πάρει όμως πολύ αγάπη από τον κόσμο και μου αρέσει αυτο.

Τι έχεις να πείs για αυτούς που σε αποκαλούν ''trash''; 
Χαχαχαχα είναι trash να δίνεις χαρά και γέλιο στον κόσμο? Ε τότε θα μείνω trash σε όλη μου την  ζωή... στην Ελλάδα μαs έχουνε φάει οι ταμπέλες και αυτές οι ταμπέλες είναι ανθρώπων της τηλεόρασης όχι του κοσμου, ο κόσμος τo μόνο που ξέρει και τον νοιάζει είναι αν περνάει καλά βλέποντας μια εκπομπή η ακούγοντας ένα κομμάτι. Στην αρχή θεωρούσαν trash και την Lady Gaga, η την δική μαs Πάολα. H πορεία τελικά δείχνει τι πραγματικά είσαι.

Φωτογραφία απο τις πρώτες εμφανίσεις του στη TV.  Μετά το τηλεπαιχνίδι, 2011

Στην Ελλάδα έχουνε γίνει δεκάδες reality, πολύ λίγα άτομα τα θυμόμαστε ακόμα αυτό κάτι λέει. Μέσα από κάποιες δηλώσεις σου κάποιοι λένε πωs έχεις καβαλήσει το καλάμι τι απαντάς σε αυτούς; Αισθάνεσαι star;
Star ένιωθα από την ημέρα που γεννήθηκα...δεν έχει να κάνει όμως η τηλεόραση με αυτό, το να έχεις star quality δεν έχει να κάνει με την δημοσιότητα αλλά με την ενέργεια που εκπέμπεις και κάνεις τουs άλλους να σε κοιτάνε, ίσωs λίγο στην αρχή μετά το τηλεπαιχνίδι να είχα πάθει λίγο σοκ που ξαφνικά όλες οι τηλεοπτικές εκπομπές είχαν πέσει πάνω μου και δεν ήξερα πωs να το διαχειριστώ  και ίσως να έχω κάνει και λάθη, όμως έχω αρκετή παιδεία σαν άτομο για να μην "ψωνιστώ" απλά έτυχε στο δρόμο μου μια δουλειά στην τηλεοραση.

Εσυ πωs αντιμετωπίζεις τον κόσμο; Οι φίλοι σου τι σου λένε;
Σίγουρα τους αντιμετοπίζω με περισσότερη καχυποψία από πριν, δεν ξέρεις κάποιος που σε πλησιάζει τι θέλει από σένα και γιατί σου κάνει το φίλο, το χειρότερο μου είναι άτομα να λένε τα χειρότερα για την εκπομπή μου η για την εμφάνιση μου και τα ίδια άτομα να με παρακαλάνε να πάω στο μαγαζί τουs η να μεσολαβήσω να βγούνε στην εκπομπή για να κάνουν διαφήμιση, αυτή η μερίδα του κόσμου είναι για φτύσιμο, και ναι σε αυτούς φέρομαι σνομπ.

Πολλοί λένε  οτι η αποχώρηση τηs Ζέταs Θεοδοροπούλου είχε να κάνει με την δική σου είσοδο στην εκπομπή.
Καμία σχέση δεν έχω με αυτό το κομμάτι δεν έχω τέτοια δύναμη να σταματήσω η να ξεκινήσω κάποιον εγω, το δικό μου κομμάτι είναι κάτι εντελώς ξεχωριστό με εμένα σαν αντικείμενο και ήταν υπό συζήτηση πολύ πριν φύγει η Ζέτα απλά δεν είχε έρθει το σωστό 'timing'.

To βίντεο κλιπ σου για το τραγούδι "Είδωλο" έχει πάρα πολλές προβολές στο You Tube, και το τραγούδι σου έχει παίξει σε αρκετές τηλεοπτικές εκπομπές όπως το Φώτης και Μαρία ωστόσο όμως θεωρείτε extreme για τα Ελληνικά δεδομένα τι έχεις να πειs για αυτό;
 Ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό για τα Ελληνικά δεδομένα και το εκανα..δεν μου λέει κάτι να είμαι μια από τα ίδια και δεν είμαι. Μπορούμε να βλέπουμε οτι δηποτε από ξένους καλλιτέχνες και να μαs φαίνεται νορμάλ γιατί όχι και από Έλληνες;
Ο Δημήτρης Παλαιολόγου σε φωτογραφία διακοπών απο το 2009.

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου;
Συνεχίζω κανονικά την αστρολογία στην εκπομπή με πολλά καινούργια στοιχεία με την νέα σεζον, ετοιμαζω ένα καινούργιο τραγούδι  σε πιο λαϊκό ήχο αυτή τη φορά και συζητάω να κάνω κάτι τηλεοπτικό παράλληλα πάντα με την εκπομπή που την αγαπώ.

Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον;
Xμμ έχω 2 όνειρα για το μέλλον, το ένα είναι να κάνω μια διεθνή επιτυχία στο τραγούδι και το δεύτερο είναι να...κάνω οικογένεια νομίζω θα ήμουν από τους καλύτερους μπαμπάδες

Related

TV 4572743852741118154

Follow us


item