Τι τηλεθέαση έκανε ο Κανάκης με το ντοκιμαντέρ του στην Αφρική
Μια διαφορετική επιλογή είχε στη διάθεσή του το τηλεοπτικό κοινό το βράδυ της Τρίτης. Την άνοιξη του 2012 η ActionAid πρότεινε στον Αντώ...

Τρίτης. Την άνοιξη του 2012 η ActionAid πρότεινε στον Αντώνη Κανάκη να είναι αυτός που από την Ελλάδα θα ζήσει το παγκόσμιο πρόγραμμα της ActionAid "IMMERSION", σε ελεύθερη μετάφραση "Βουτιά σε μια άλλη πραγματικότητα". Πρόκειται για ένα ειδικό πρόγραμμα, σύμφωνα με το οποίο διάσημοι άνθρωποι από κάθε χώρα, ως πρεσβευτές της ActionAid, ταξιδεύουν σε ένα από τα πιο φτωχά μέρη του πλανήτη και βιώνουν για μερικές ημέρες τις συνθήκες υπό τις οποίες ζουν οι άνθρωποι εκεί. Συγκινητικές και συγκλονιστικές εικόνες προβλήθηκαν μέσα από το ντοκιμαντέρ, συγκινήθηκαν όμως οι τηλεθεατές;
Στα ύψη βρέθηκε η περιήγηση του Αντώνη Κανάκη στα χωριά της Σιέρα Λεόνε, με το Immersion να σημειώνει τα υψηλότερα νούμερα τηλεθέασης τη χθεσινή ημέρα. Με μέσο όρο στο σύνολο τηλεθέασης 37%, το ντοκιμαντέρ ξεπέρασε στην αναλυτική τηλεθέαση ακόμα και το 44%! Όσον αφορά στο νεανικό κοινό, τα νούμερα έφτασαν στο 38,2%, ενώ άγγιξαν ακόμα και το 48,7% στο τελευταίο τέταρτο.
blog.gr