News-Piper

Σ. Σταμάτη: «Έχω άγχος μην πω καμιά μπαρούφα»

Στη φωτογράφηση για το Πρωινό mou τσάκωσε ο τηλεοπτικός φακός τη Σάσα Σταμάτη, τον Δημήτρη Ουγγαρέζο και τον Άκη Πετρετζίκη, οι οποίοι μί...

Στη φωτογράφηση για το Πρωινό mou τσάκωσε ο τηλεοπτικός φακός τη Σάσα Σταμάτη, τον Δημήτρη Ουγγαρέζο και τον Άκη Πετρετζίκη, οι οποίοι μίλησαν για την πρεμιέρα του Πρωινού mou που θα γίνει την επόμενη Δευτέρα.


«Χαίρομαι που συνάντησα ξανά την παρέα μας και ανυπομονούμε. Έχω ενθουσιασμό και ένα δημιουργικό άγχος», είπε ο Δ. Ουγγαρέζος, ενώ ο Άκης Πετρετζίκης είπε:

«Οι διαφοροποιήσεις έχουν να κάνουν με τους άλλους. Το μαγειρικό κομμάτι θα είναι πάνω κάτω το ίδιο. Είμαι τυχερός που είμαι σ’ αυτή την ομάδα, τα παιδιά με στήριξαν πολύ και το κανάλι και τους ευχαριστώ γι’ αυτό».

Τέλος η Σάσα Σταμάτη δεν έκρυψε το άγχος της για την πρεμιέρα και με το γνωστό ύφος της είπε:

«Έχω λίγη αγωνία μην πω καμιά μπαρούφα πάλι. Θα μαζευτώ, θα δούμε τι θα κάνουμε».

Related

PROINO MOU 7504713838991205390

Follow us


item